Beantwoord

nummer uit dubai gaat direct naar voicemail

• 30 september 2020
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Hoi,

Een collega probeert al een paar keer mij te bereiken vanaf een nummer uit Dubai. Hij krijgt steeds mijn voicemail, die ik kan afluisteren, maar ik zie niet dat ik het gesprek heb gemist en mijn telefoon gaat niet over. Hij staat niet tussen de geblokkeerde nummer en alles staat zeg maar aan in de zin van dat er niks geblokkeerd wordt. Kunnen jullie me hiermee helpen?

Thanks

Groet 

icon

Beste antwoord door Evy 30 september 2020, 14:04

Hi @ivanvermeulen 

Hier ga ik je uiteraard mee verder helpen, wel zo belangrijk dat alles goed werkt! Ik heb een aantal vragen en tips om dit zo snel mogelijk op te lossen. Allereerst, ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Is je bereik verder wel goed? Is je toestel voorzien is van de meest recente update? Zo niet, dat wil ik je adviseren om het te updaten.

Heb je toevallig ook al de netwerkinstellingen hersteld? Bij het herstellen van deze instellingen en het herstarten van je telefoon, wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerk! Ik wil je ook vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart jouw toestel. Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! :smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @ivanvermeulen 

Hier ga ik je uiteraard mee verder helpen, wel zo belangrijk dat alles goed werkt! Ik heb een aantal vragen en tips om dit zo snel mogelijk op te lossen. Allereerst, ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Is je bereik verder wel goed? Is je toestel voorzien is van de meest recente update? Zo niet, dat wil ik je adviseren om het te updaten.

Heb je toevallig ook al de netwerkinstellingen hersteld? Bij het herstellen van deze instellingen en het herstarten van je telefoon, wordt er namelijk opnieuw verbinding gemaakt met ons netwerk! Ik wil je ook vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart jouw toestel. Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! :smile:

Reageer