Beantwoord

nummerwijziging

  • 17 mei 2020
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik heb in april mijn abonnement laten verlengen met 2 jaar , echter in de tussentijd heb ik op fabelachtige manier 3 verschillende nummers toegewezen gekregen door t mobile.... ik begrijp hier weinig van , ik heb destijds een nieuwe simkaart opgestuurd gekregen en wat mij verteld werd is dat ik mijn nummer zou behouden. Het lijkt nu net alsof ik elke week een ander nummer toegewezen krijg , ook in de facturen van de laatste maanden zie je duidelijk het telefoonnummer staan en dit is elke maand gewijzigd. Op de 2 laatste facturen staan 2 verschillende nummers en het nummer waarmee ik nu bel en gebeld word komt niet overeen met die 2 nummers...

icon

Beste antwoord door Evy 18 mei 2020, 11:04

Hi @Joekelt 

Ik zie dat mijn collega je al heeft voorzien van een antwoord! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten! :smile: Ik help je graag verder. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Joekelt 

Ik zie dat mijn collega je al heeft voorzien van een antwoord! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten! :smile: Ik help je graag verder. 

Reageer