Beantwoord

Onbekende mensen worden gebeld door mijn nummer

• 24 maart 2017
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

Gisteren kreeg ik een whatsapp waarom ik al 3x had gebeld naar hun.
In mijn belgeschiedenis staat dit nummer niet vermeldt.

Ik heb mijn telefoon een hardreset gegeven, maar kan het zijn dat mijn simkaart gehackt is?

Sabrina
icon

Beste antwoord door Sam- 25 maart 2017, 15:54

Hoi Sabrina,

Erg vreemd zeg. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben,

Heb je na het resetten van je telefoon nog berichten ontvangen van mensen die door jou gebeld zijn? Heb je al gecontroleerd of je geen doorschakeling aan hebt staan? Je kan alle doorschakelingen opheffen door te bellen naar ##002#. Meer informatie over doorschakelingen vind je op onze website.

Heb je onlangs je nummer gewijzigd, ben je een ander toestel gaan gebruiken of heb je Whatsapp opnieuw geïnstalleerd? Ben je door 3 verschillende personen benaderd via Whatsapp of gaat het om 1 persoon die 3x is gebeld door jou?

We zijn erg benieuwd naar je reactie Sabrina!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Sabrina,

Erg vreemd zeg. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben,

Heb je na het resetten van je telefoon nog berichten ontvangen van mensen die door jou gebeld zijn? Heb je al gecontroleerd of je geen doorschakeling aan hebt staan? Je kan alle doorschakelingen opheffen door te bellen naar ##002#. Meer informatie over doorschakelingen vind je op onze website.

Heb je onlangs je nummer gewijzigd, ben je een ander toestel gaan gebruiken of heb je Whatsapp opnieuw geïnstalleerd? Ben je door 3 verschillende personen benaderd via Whatsapp of gaat het om 1 persoon die 3x is gebeld door jou?

We zijn erg benieuwd naar je reactie Sabrina!