Openstaand bedrag

• 24 maart 2021
  • 16 reacties
  • 209 Bekeken

Waarom moet ik opeens 184 euro schadevergoeding betalen aan tmobile zijn jullie niet goed geworden daar. En dat nog eens in de corona tijd. Mensen hebben al bijna geen werk

16 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Als je te lang je facturen niet betaald wordt het abonnement opgezegd en dien je alle komende termijnen in 1 keer te betalen. Als dit dit situatie is, dan was je al op de hoogte van deze betaling achterstand.

Ik ben nergens van op de hoogte geen brieven niks. En mijn abonnement doet het gewoon. Dus los het op ben een beetje klaar met tmobile wanneer kan ik alles opzeggen ook tv

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974 

Ik ben direct voor je gaan maar bij het nummer dat is gekoppeld aan je forum account zie ik geen openstaand bedrag staan. Alles is betaald. Gaat het soms om een ander nummer? Heb je een e-mail ontvangen hierover? Kun je mij anders een privebericht sturen met het 06-nummer dat is vermeld, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +7

Of heb je onlangs andere apparatuur van T-Mobile Thuis ontvangen? 

Nee ik heb 2 mobile nummers 1 is van mij en de andere van mijn vrouw. Maar alles staat op mijn naam

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dre1974 

Kun je mij dan het nummer sturen waar het om gaat zoals ik hierboven ook heb aangegeven? Ik hoor graag van je!

Hoeft niet meer ik heb alles opgezegd. Ben dat gedreig van tmobile meer als zat. Ik heb ook een melding gemaakt bij kassa en de consumentenbond. Alleen maar boete en verhogingen iets anders kunnen jullie niet

Reputatie 6
Badge +12

Als je facturen niet betaald kom je in een incasso traject. Dat heb je toch echt aan jezelf te danken.

Reputatie 7
Badge +20

Hoeft niet meer ik heb alles opgezegd. Ben dat gedreig van tmobile meer als zat. Ik heb ook een melding gemaakt bij kassa en de consumentenbond. Alleen maar boete en verhogingen iets anders kunnen jullie niet

Dat had je al maanden eerder gedaan toch?

Je blijft onderwerpen openen met hetzelfde probleem. Je weet dat je uitstel enz. Kan krijgen.

Betaal gewoon net als iedereen je rekening of neem een goedkoper abonnement of prepaid dan heb je nergens last van..

Doe ze de groeten bij kassa/ radar/ consumentenbond en laat ze dan gelijk al je onderwerpen zien waar je alle hulp die er is is aangeboden. Maar waarin je telkens zegt dat het niet meer hoeft omdat je hebt opgezegd. 

Klik op je naam @Dre1974  daar vind je alle hulp terug wat je telkens weer weigerde.

Maar ik wens je wel een fijn weekend. 

Ik weiger helemaal niks. XXXX. Tmobile lost helemaal niks op. Tv mobiel alles is een puinhoop bij jullie 

Moderator edit: dreigementen en kwetsende taal zijn absoluut niet toegestaan.

Reputatie 7
Badge +20

@Dre1974  jij ook een fijn weekend.
Het wordt lekker weer dus je kan heerlijk afkoelen buiten. 
😂🍀 ⭐️

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dre1974, er is meermaals hulp aangeboden, in alle topics die je aangemaakt hebt de voorbije maanden. Natuurlijk is dit een frustrerende situatie en denken we graag allemaal mee, daar is de Community immers voor bedoeld. Wanneer je vervolgens niet ingaat op de hulpvragen en op een onwelwillende toon blijft doorgaan, wordt het ook lastig om daar wel gehoor aan te geven. Dat gezegd hebbende, heeft mijn collega Hajar je hierboven nogmaals aangeboden te helpen met de situatie. Maak daar alsjeblieft gebruik van, we zijn hier voor elkaar, niet tegen elkaar! 😊

Probeer het ook netjes te houden naar andere users, dreigementen en scheldkanonnades nemen we zeer serieus. Ik wil je daarom verzoeken het op een beschaafde manier bespreekbaar te maken, zo kunnen we allemaal zo goed mogelijk helpen en vindt iedereen het ook prettig om met jou naar een oplossing te zoeken. Mocht je besluiten toch door te gaan op deze manier, dan zullen we overgaan op een ban. 

Alvast bedankt voor je begrip en stuur Hajar een privébericht met het telefoonnummer waar het om draait, dan komt het ongetwijfeld helemaal in orde! 

Ondanks alle tegenvallers, hoop ik dat je een mooi weekend tegemoet gaat. Stay safe!

Dan doe je een ban. Ik heb dingen aangegeven en nog steeds niet opgelost. Ik kom er nu niet uit met tb

Mobile. Nu krijg ik  weer korting voor ziggo formule 1. Dus wie zit er nu fout. Ik zoek geen ruzie maar wel.een oplossing

Reputatie 7
Badge +20

@Dre1974 

Je hebt je gegevens nog steeds niet doorgegeven en dus kunnen wij je niet verder helpen zo. Mocht je dat wel willen dan weet je ons te vinden.

Welke gegevens jullie kunnen toch zien wat er op mijn naam staat tv en 2 mobiele nummers

Hi @Dre1974 

Ik ben direct voor je gaan maar bij het nummer dat is gekoppeld aan je forum account zie ik geen openstaand bedrag staan. Alles is betaald. Gaat het soms om een ander nummer? Heb je een e-mail ontvangen hierover? Kun je mij anders een privebericht sturen met het 06-nummer dat is vermeld, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi @Dre1974 

Kun je mij dan het nummer sturen waar het om gaat zoals ik hierboven ook heb aangegeven? Ik hoor graag van je!

En als je dit nu eens rustig doorleest kom je nog eens ergens, er word meerdere keren naar gevraagd maar je gaat zonder lezen of inhoudelijk reageren door, zo komt er geen oplossing, hooguit een deurwaarder en word het alleen maar duurder en lastiger voor je.

Reageer