[Opgelost] Bellen en gebeld worden

• 21 oktober 2020
  • 55 reacties
  • 8728 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • T-Mobile Moderator
  • 323 reacties

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan bellen of gebeld worden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

[Update, 11.50]: Het probleem is opgelost! Nogmaals sorry voor het ongemak. Mocht je tóch nog problemen ervaren, laat het dan vooral weten.

[Update, 11.05]: De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. 

[Update, 10.05]: We zijn nog steeds hard op zoek naar de oorzaak. Zodra die is gevonden gaan we er uiteraard alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. We blijven jullie op de hoogte houden in dit topic. 

55 reacties

Ha Mitch! is er een indicatie hoe lang het ongeveer gaat duren?

Jaa hier ook, mega irritant. Soms heb ik volledig bereik (alle streepjes vol). En daarna, na paar minuten, helemaal geen bereik.. Heel irritant. Ik wacht namelijk op belangrijke telefoontjes. 

In Amsterdam zit ik ook soms met volledig bereik en dan weer opeens zonder bereik. Fijn i.c.m. thuiswerken.

Hi, Ik heb hetzelfde probleem, alleen werkt bij mij het 4G netwerk ook niet. Heeft dit hier ook mee te maken?

Heb geen bereik (amsterdam)kan niet bellen of gebeld worden  , ik bel via wifi .

Zojuist opgelost (kan nu weer bellen en gebeld worden via mobiel netwerk)

Opgelost..? . Ik heb nog last ☹️

kan ook nog steeds niet gebeld worden 

Hier ook (weer) het probleem. 

Vorige week 5 dagen niet kunnen bellen/gebeld worden of internetten. 

Vanaf vanmorgen is het weer raak, wordt er een beetje moe van niet bereikbaar te zijn voor klanten.

Wat een goede service!

Hier hetzelfde probleem, Mensen kunnen mij niet bellen , geen gehoor geeft mijn telefoon aan.

weten jullie inmiddels al wat meer?

Reputatie 7
Badge +11

Ik kan gewoon bellen en gebeld worden.

Heb dit probleem ook, maar heeft denk Ik niet met signaalsterkte te maken. Ik krijg een automatisch antwoord dat iemand niet bereikt kan worden. Diezelfde persoon belt mij binnen 5 seconden op en kan mij wel bereiken. Allebei t mobile. Eerder ook al dat ik bedrijf niet kon bellen en mijn partner op datzelfde moment via t mobile wel. En probleem is blijven bestaan (structureel)!

@Seccie 

Blijkbaar heeft niet iedereen er last van, mij vriendin (ook bij T-mobile) kan wel bellen of gebeld worden. 

Update*

Ik kan wel bellen naar KPN nummer, maar niet door dat zelfde nummer gebeld worden.

Ik kan niet bellen naar T-mobile nummer en ook niet gebeld worden door hetzelfde nummer.

Heb 4 strepen aan bereik.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan ook niet bellen in de mooie stad Utrecht.

Wat een rust😂

Ben thuis aan het werk, krijg helaas geen telefoon binnen op werkmobiel :(

Ik kan niet bellen en gebeld worden. 
ook mijn 3 kinderen en man niet. Alle 5 t mobile. 
min nieuwegein utrecht en schoonrewoerd. 
mij kan wel bellen via WiFi 

hoelang gaat het duren?

Staat niks over op de stortingskaart. 

Ik zit in Amsterdam en kan niet bellen en heb geen mobiele data.

Hier in Muiden zelfde probleem. Kan bellen maar niet gebeld worden.

Reputatie 2

In Voorburg hetzelfde probleem. Echt heel lastig met thuiswerken en een kantoortelefoon die naar mij moet worden doorgeschakeld. Hopelijk wordt het snel opgelost.. 

Reputatie 1

Regio Vlaardingen ook last

Reputatie 2

Dat word OVERSTAPPEN!!!

Ik kan niet gebeld worden maar wel zelf bellen. Het is wel vervelend om niet snel storingsinformatie te zoeken op jullie site en klantenservice. Ik kom in een zinloze vtagenspel van jullie belcomputer. Handiger is direct aan te geven dat er een storing is. (NB heb Galaxy S20+ 5G netwerk)

Hoe moeilijk is het om een berichtje rond te sturen ? dat doen ze wel met reclame waarom je niet heb gevraagd, nu hoorde ik het van klanten !  Super !!!!!

Ik vind het wel lekker rustig voor nu, maar het mag van mij best snel opgelost worden. ;) Ik zit in Amersfoort, maar volgens mij heeft het hele land last. Is het niet handig om de storingskaart even te updaten?

Reageer