[Opgelost] Groep klanten kan niet gebeld worden

• 14 april 2017
  • 6 reacties
  • 547 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1835 reacties
We krijgen van meerdere klanten meldingen binnen dat klanten niet gebeld kunnen worden. Klanten kunnen nog wel bellen, internetten en sms'en, maar niet gebeld worden. Het probleem is bekend bij ons en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

Zodra we een update hebben over het probleem, laten we dat in dit topic weten!

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
UPDATE 14/04/2017 14:48

De oorzaak van het probleem is inmiddels bekend en er wordt met man en macht gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen! De verwachting is nu dat het in de loop van de avond / vannacht wordt opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak! Zodra wij een nieuwe update hebben, plaatsen wij deze uiteraard in dit topic.
Graag 06 ** meenemen in dit probleem.
Reputatie 4
Badge +17
UPDATE 14 april 2017 17:05

Er is een fix toegepast die ervoor zorgt dat het grootste gedeelte van de klanten die hier last van had weer gebeld moet kunnen worden. Het enige wat we van jullie vragen is om één keer je toestel helemaal uit en weer aan te zetten zodat je opnieuw op het netwerk aangemeld wordt.

Uiteraard blijven we hard werken om dit voor iedereen op te lossen. Ervaar je nog steeds problemen? Herstart je toestel dan in de loop van de avond een paar keer.

Ervaar je na vandaag nog steeds problemen met het gebeld worden, dan kan je natuurlijk een kijkje nemen in het 'Ik heb geen netwerk' topic. Hier vind je alle tips en instructies omtrent het netwerk.
Ik weet inmiddels van 1 klant dat ze geprobeerd heeft mij te bellen, maar dat dit niet is gelukt. Hoe kom ik erachter welke klanten mij vandaag nog meer hebben gebeld, maar waar ik geen weet van heb? Kan ik een overzicht krijgen?
Probleem verholpen!
Reputatie 4
Badge +17
Hallo allen,

De storing is inmiddels opgelost. Iedereen zou weer gebeld moeten kunnen worden. Ervaar je nog problemen? Dan adviseren we je om je toestel één keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Bedankt voor jullie begrip en geduld!