Beantwoord

[Opgelost] Langzame responstijd mobiel internet (3G/4G)

  • 24 mei 2017
  • 4 reacties
  • 637 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9453 reacties
Sinds vanmiddag zien we bij sommige klanten dat er een langzame responstijd is op mobiel internet. Dit betekent dat internetpagina's langzamer of applicaties langzamer laden dan normaal. Excuses voor het ongemak, er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem!

Wat kun je op dit moment, door het probleem, ervaren?
► Bij het bezoeken van een internet pagina via 3G of 4G internet duurt het langer dan normaal voordat de pagina geladen wordt;
► Bij het openen van applicaties duurt het langer voordat de inhoud van de applicatie geladen wordt;
► Bij het doen van een speedtest zie je een hoge ping/ms meting (>100).

Wanneer wij een update hebben, dan laten we het hier zo snel mogelijk weten!
icon

Beste antwoord door David 25 mei 2017, 11:59

[UPDATE 24 mei: 11:59]

Gisteravond rond 18:53 is alles opgelost en alles werkt weer als vanouds. Als je nog problemen hebt, start jouw toestel dan even opnieuw op.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
[UPDATE 24 mei 16:17]
Op de achtergrond worden er een aantal aanpassingen gedaan, hopelijk lost dit het probleem op! We hopen dat over ongeveer 1 á 1,5 uur het probleem opgelost is. Fingers crossed!
Reputatie 7
Badge +20
[UPDATE 24 mei: 11:59]
Gisteravond rond 18:53 is alles opgelost en alles werkt weer als vanouds. Als je nog problemen hebt, start jouw toestel dan even opnieuw op.
Helaas. Merk nog weinig verandering. Regelmatig telefoon opnieuw opgestart.
Reputatie 4
Badge +17
Hallo Hagerob,

Vreemd zeg. Zoals David aangaf is de storing al opgelost. Je zou hier dus geen last meer van moeten hebben. Ervaar je dit nu nog steeds? Heb je jouw simkaart toevallig al in een ander toestel getest? Mocht je hier nog problemen mee ervaren dan zetten wij dit door naar de technische afdeling zodat zij jouw situatie kunnen onderzoeken. We zijn erg benieuwd naar je reactie Hagerob!

Reageer