+11
-
-
Droomt Magenta
-
252 reacties
Momenteel is er een storing waarbij we in ongeveer 50% van de gevallen niet kunnen tonen of je een MB-aanvuller kan kopen in My T-Mobile. Er komt dan ook een melding "Je kunt op dit moment geen MB-aanvuller activeren" in beeld.
Krijg jij bovenstaande melding in beeld, maar lukt het bij jou niet, probeer het dan na een paar minuten opnieuw. Lukt het dan nog niet, wacht dan even rustig af. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen en zullen het dan hier laten weten als er nieuws is.
We vermelden updates in dit topic. Excuses voor het ongemak!
icon
Beste antwoord door BartR 17 januari 2017, 14:31
Het grootste probleem is opgelost. Het kan echter door grote drukte op onze systemen voorkomen (ook voor klanten met Unlimited EU) dat je geen MB-aanvullers ziet. Log dat uit en opnieuw in of sluit en heropenen de App om het nogmaals te proberen.
Bekijk origineel