[Opgelost] Problemen met bellen en internetten

• 23 november 2017
  • 51 reacties
  • 7967 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • T-Mobile Moderator
  • 323 reacties
We ontvangen meldingen dat klanten niet kunnen bellen en internetten. We zijn inmiddels een onderzoek gestart en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Updates zullen we in dit topic delen.

Update 02:57: Het probleem is opgelost, de klanten die er last van hebben gehad kunnen weer bellen en internetten.

51 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Mooi zo want ik mis nu een belangrijker afspraak. 🤭
Ach morgen weer een dag. Gelukkig komt het niet vaak voor bij T-mobile.
Hiero in Maarssen ook geen mobiel netwerk
Reputatie 1
Kun je dit uitleggen? Ik niet namelijk:
https://imgur.com/5bvdyvA

is dat ding om klanten het bos in te sturen? Jullie weten van de storing, maar hij wordt gewoon niet in de storingschecker gezet? Verklaar?
Handig met 4g voor thuis
Denk dat het landelijk is
Lol het is 5 minuten geleden Dr Snuggels. En iedereen heeft zo te zien gewoon internet ... 😂
Blijkbaar dus niet de enige, heb dit probleem al sinds 22:00 uur. Komt gelukkig niet vaak voor maar wat ik dan vreselijk irritant vind is dat jullie een storingskaart hebben waar dan uit eindelijk alles groen is. Heb in nood My T-Mobile rond gespit omdat ik dacht dat ik afgesloten was, terwijl ik maandelijks alles trouw betaal.. tevens moet ik voor mijn werk dus bereikbaar zijn de hele nacht en dat word nu erg moeilijk..

Hopelijk word het snel opgelost.
Ik heb al ruim een uur helemaal geen bereik in Maarssen. Kan niet bellen en ook niet internetten.
Heb dit nog nooit meegemaakt bij T-mobile. Vind het wel slecht dat de storing zo lang duurt. Stel dat er een noodgeval is, dan ben ik gewoon niet bereikbaar. Krijgen we nog een vergoeding voor deze grote storing?
Reputatie 1
https://imgur.com/5hrJWSp

Gigantisch storend dit. Niet de storing an sich, een storing kan gebeuren. Maar het blijkt nu wel dat die storingchecker een scam is, dat ding zal altijd 'geen storing' aangeven. Allestoringen.nl inmiddels honderden meldingen sinds 2200. T-mobile webcare geeft aan: storing. Hier op het forum: storing. De officiele storingstracker: nee hoor, geen storing, alles werkt. Je kunt dat ding beter de fabeltjeskrant noemen zo.
@Leroy98ecker hoe weet jij dat allemaal
Ik heb in Driebergen ook geen netwerk. Irritant..
In nunspeet ook nog steeds geen bereik. 😯
In Ibiza ook geen bereik
Lol het is 5 minuten geleden Dr Snuggels. En iedereen heeft zo te zien gewoon internet ... 😂

Ja, gelukkig hebben we allemaal nog thuis internet op de computer via een andere internet provider, anders zou het helemaal een ramp zijn en konden we niks opzoeken en zaten we helemaal in het duister.
Reputatie 1

Het is geen vijf minuten geleden. Deze storing heeft al meerdere meldingen sinds 22:00. En nog belangrijker: men zet het wel op het t-mobile forum. Waarom niet in de storingschecker dan?

Internet thuis heb ik via een goede provider. Dus dat werkt wel, ja.

Wat mij vooral enorm pissed off maakt is dat T-mobile dus gewoon prima weet dat er storing is, maar het domweg niet in de storingschecker zet. Dat is je klanten populair gezegt 'in de bek schij....'. Juist.
Ik kan ook niet bellen..
Heb ook geen internet.. dit is echt storend

Het is geen vijf minuten geleden. Deze storing heeft al meerdere meldingen sinds 22:00. En nog belangrijker: men zet het wel op het t-mobile forum. Waarom niet in de storingschecker dan?

Internet thuis heb ik via een goede provider. Dus dat werkt wel, ja.

Wat mij vooral enorm pissed off maakt is dat T-mobile dus gewoon prima weet dat er storing is, maar het domweg niet in de storingschecker zet. Dat is je klanten populair gezegt 'in de bek schij....'. Juist.

Ik zat eerst ook elke keer de storingschecker te reloaden, was bang dat ik afgesloten was. Had nog nooit gehoord van dit forum tot ik er door wat drukken opkwam en ineens in dit topic terrecht kwam. Heb dit probleem inderdaad al rond 22:00 uur. Zo zie je wel dat een storingschecker toch erg bezocht word. Eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was "T-Mobile storingskaart" intoetsen op Google.

Maar oké, laten we hopen dat het probleem snel opgelost is.
Dr snuggels ben het met je eens
Reputatie 3
Badge +13

Ik denk eerder dat die storingchecker zo gemaakt is dat ie altijd op groen zal staan. Zodat de helldesk, als mensen via een andere verbinding zouden bellen, mensen een andere sim kaart kan aanpraten. Want dat is wat ze doen als er geen storing op de storingschecker staat.

De storingskaart werkt redelijk accuraat. Zodra er geplande werkzaamheden worden uitgevoerd of een mast in z'n geheel uitvalt, zijn die direct zichtbaar. Echter lijkt dit ongepland en daar houdt de storingskaart daar geen rekening mee. Wellicht een verberterpuntje voor de toekomst. 🙂
In Hilversum is er ook geen mobiel netwerk, dit gebeurd gelukkig niet vaak (bijna nooit problemen met T-mobile gehad, met het Mobiel netwerk. Al bijna 4/5 jaar klant) maar gelukkig doet T-mobile thuis het wel haha. Als die het niet deed was het wel een hell voor mij (i.v.m. werk)
Tot hoelaat duurt de storing ongeveer ??
Reputatie 1

Ik denk eerder dat die storingchecker zo gemaakt is dat ie altijd op groen zal staan. Zodat de helldesk, als mensen via een andere verbinding zouden bellen, mensen een andere sim kaart kan aanpraten. Want dat is wat ze doen als er geen storing op de storingschecker staat.

De storingskaart werkt redelijk accuraat. Zodra er geplande werkzaamheden worden uitgevoerd of een mast in z'n geheel uitvalt, zijn die direct zichtbaar. Echter lijkt dit ongepland en daar houdt de storingskaart daar geen rekening mee. Wellicht een verberterpuntje voor de toekomst. :)

Eh.. STORINGEN zijn nooit geplanned. Daarom heet het storingen. Anders is het onderhoud. Het is dus helemaal geen storingschecker.

En los daarvan, jullie zijn overduidelijk op de hoogte dat er een storing is. En NOG, ook nu nog, staat het ding op groen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben denk ik al 15 jaar tevreden t-mobile klant. Deze storing komt voor mij op een zeer ongelegen moment, en dan is het helemaal fnuikend als blijkt dat jullie prima weten dat er storing is, maar het niet gewoon op de site of in de storingschecker zetten, maar mensen er via externe sites en/of twitter of een obscuur forum achter moeten komen dat er storing is. Dat is gewoon belachelijk.
Kreeg woensdag ook al zo'n gek SMSje van jullie;

Welkom
Beste klant, welkom bij T-Mobile en veel plezier met ons netwerk. Groeten, T-Mobile.

Ben al jaren klant en zo'n soort SMSje enkel gekregen bij het starten van mijn abbo.
Reputatie 3
Badge +13

Eh.. STORINGEN zijn nooit geplanned. Daarom heet het storingen. Anders is het onderhoud. Het is dus helemaal geen storingschecker.

En los daarvan, jullie zijn overduidelijk op de hoogte dat er een storing is. En NOG, ook nu nog, staat het ding op groen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben denk ik al 15 jaar tevreden t-mobile klant. Deze storing komt voor mij op een zeer ongelegen moment, en dan is het helemaal fnuikend als blijkt dat jullie prima weten dat er storing is, maar het niet gewoon op de site of in de storingschecker zetten, maar mensen er via externe sites en/of twitter of een obscuur forum achter moeten komen dat er storing is. Dat is gewoon belachelijk.

Allereerst wil ik zeggen dat ik geen medewerker van T-Mobile ben maar ook een klant die andere klanten helpt. 😉 Ik ben het verder met je eens. Er komt straks een update vanuit T-Mobile.

Reageer