[Opgelost] Problemen met bellen en internetten

  • 23 november 2017
  • 51 reacties
  • 7968 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • T-Mobile Moderator
  • 324 reacties
We ontvangen meldingen dat klanten niet kunnen bellen en internetten. We zijn inmiddels een onderzoek gestart en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Updates zullen we in dit topic delen.

Update 02:57: Het probleem is opgelost, de klanten die er last van hebben gehad kunnen weer bellen en internetten.


51 reacties

Reputatie 1
Kun je dit uitleggen? Ik niet namelijk:
https://imgur.com/5bvdyvA

is dat ding om klanten het bos in te sturen? Jullie weten van de storing, maar hij wordt gewoon niet in de storingschecker gezet? Verklaar?
Kun je dit uitleggen? Ik niet namelijk:
https://imgur.com/5bvdyvA

is dat ding om klanten het bos in te sturen? Jullie weten van de storing, maar hij wordt gewoon niet in de storingschecker gezet? Verklaar?
iedereen weet toch wel dat je voor actuele storingen nooit op de site zelf moet kijken, maar op allestoringen.nl bv. als een storing zo recent is, dat die vrijwel bij het bedrijf nog onbekend staat, is het onlogisch te bedenken dat ze de storing op hun eigen website moeten updaten. in die tussen dat de bedrijf die storing heeft, staan er al duizenden meld reacties op allestoringen.


De storing is ondertussen al vanaf 22:00 present, ook bekend bij de provider maar dan niet de Storingskaart updaten is wel erg slecht imo.
Reputatie 2
iedereen weet toch wel dat je voor actuele storingen nooit op de site zelf moet kijken, maar op allestoringen.nl bv. als een storing zo recent is, dat die vrijwel bij het bedrijf nog onbekend staat, is het onlogisch te bedenken dat ze de storing op hun eigen website moeten updaten. in die tussen dat de bedrijf die storing heeft, staan er al duizenden meld reacties op allestoringen.

Nope, zelfs als ze alleen passief bewaken moeten ze het bijna direct weten. In ieder geval bij een storing als deze moet dat direct zichtbaar zijn in een plotselinge drop in dataverbruik en telefoontjes op het network.

En als allestoringen de aangewezen plek is, dan moet t-mobile die pagina maar weergeven bij het storingsoverzicht op hun site. Net als dat het prima is als ze ook twitter gebruiken, maar zet dan je eigen webcare feed ook op de storingspagina. Moest nu weer mijn twitter gegevens opzoeken om alle berichten daarvan te kunnen lezen. En wat als ze dan ineens op facebook omschakelen of whatsapp. Gebruik gewoon de eigen middelen.
Blijkbaar dus niet de enige, heb dit probleem al sinds 22:00 uur. Komt gelukkig niet vaak voor maar wat ik dan vreselijk irritant vind is dat jullie een storingskaart hebben waar dan uit eindelijk alles groen is. Heb in nood My T-Mobile rond gespit omdat ik dacht dat ik afgesloten was, terwijl ik maandelijks alles trouw betaal.. tevens moet ik voor mijn werk dus bereikbaar zijn de hele nacht en dat word nu erg moeilijk..

Hopelijk word het snel opgelost.
Reputatie 1
https://imgur.com/5hrJWSp

Gigantisch storend dit. Niet de storing an sich, een storing kan gebeuren. Maar het blijkt nu wel dat die storingchecker een scam is, dat ding zal altijd 'geen storing' aangeven. Allestoringen.nl inmiddels honderden meldingen sinds 2200. T-mobile webcare geeft aan: storing. Hier op het forum: storing. De officiele storingstracker: nee hoor, geen storing, alles werkt. Je kunt dat ding beter de fabeltjeskrant noemen zo.
Schandalig. Nog nooit meegemaakt bij t-mobile. Hopelijk is dit de eerste en de laatste keer. 😀
Reputatie 7
Badge +20
Mooi zo want ik mis nu een belangrijker afspraak. 🀭
Ach morgen weer een dag. Gelukkig komt het niet vaak voor bij T-mobile.
Hiero in Maarssen ook geen mobiel netwerk
Handig met 4g voor thuis
Denk dat het landelijk is
Lol het is 5 minuten geleden Dr Snuggels. En iedereen heeft zo te zien gewoon internet ... πŸ˜‚
Ik heb al ruim een uur helemaal geen bereik in Maarssen. Kan niet bellen en ook niet internetten.
Heb dit nog nooit meegemaakt bij T-mobile. Vind het wel slecht dat de storing zo lang duurt. Stel dat er een noodgeval is, dan ben ik gewoon niet bereikbaar. Krijgen we nog een vergoeding voor deze grote storing?
@Leroy98ecker hoe weet jij dat allemaal
Ik heb in Driebergen ook geen netwerk. Irritant..
In nunspeet ook nog steeds geen bereik. 😯
In Ibiza ook geen bereik
Lol het is 5 minuten geleden Dr Snuggels. En iedereen heeft zo te zien gewoon internet ... πŸ˜‚

Ja, gelukkig hebben we allemaal nog thuis internet op de computer via een andere internet provider, anders zou het helemaal een ramp zijn en konden we niks opzoeken en zaten we helemaal in het duister.
Reputatie 1
Lol het is 5 minuten geleden Dr Snuggels. En iedereen heeft zo te zien gewoon internet ... πŸ˜‚

Het is geen vijf minuten geleden. Deze storing heeft al meerdere meldingen sinds 22:00. En nog belangrijker: men zet het wel op het t-mobile forum. Waarom niet in de storingschecker dan?

Internet thuis heb ik via een goede provider. Dus dat werkt wel, ja.

Wat mij vooral enorm pissed off maakt is dat T-mobile dus gewoon prima weet dat er storing is, maar het domweg niet in de storingschecker zet. Dat is je klanten populair gezegt 'in de bek schij....'. Juist.
Ik kan ook niet bellen..
Heb ook geen internet.. dit is echt storend
Lol het is 5 minuten geleden Dr Snuggels. En iedereen heeft zo te zien gewoon internet ... πŸ˜‚

Het is geen vijf minuten geleden. Deze storing heeft al meerdere meldingen sinds 22:00. En nog belangrijker: men zet het wel op het t-mobile forum. Waarom niet in de storingschecker dan?

Internet thuis heb ik via een goede provider. Dus dat werkt wel, ja.

Wat mij vooral enorm pissed off maakt is dat T-mobile dus gewoon prima weet dat er storing is, maar het domweg niet in de storingschecker zet. Dat is je klanten populair gezegt 'in de bek schij....'. Juist.


Ik zat eerst ook elke keer de storingschecker te reloaden, was bang dat ik afgesloten was. Had nog nooit gehoord van dit forum tot ik er door wat drukken opkwam en ineens in dit topic terrecht kwam. Heb dit probleem inderdaad al rond 22:00 uur. Zo zie je wel dat een storingschecker toch erg bezocht word. Eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was "T-Mobile storingskaart" intoetsen op Google.

Maar okΓ©, laten we hopen dat het probleem snel opgelost is.
Dr snuggels ben het met je eens
Reputatie 3
Badge +13

Ik denk eerder dat die storingchecker zo gemaakt is dat ie altijd op groen zal staan. Zodat de helldesk, als mensen via een andere verbinding zouden bellen, mensen een andere sim kaart kan aanpraten. Want dat is wat ze doen als er geen storing op de storingschecker staat.


De storingskaart werkt redelijk accuraat. Zodra er geplande werkzaamheden worden uitgevoerd of een mast in z'n geheel uitvalt, zijn die direct zichtbaar. Echter lijkt dit ongepland en daar houdt de storingskaart daar geen rekening mee. Wellicht een verberterpuntje voor de toekomst. 🙂
In Hilversum is er ook geen mobiel netwerk, dit gebeurd gelukkig niet vaak (bijna nooit problemen met T-mobile gehad, met het Mobiel netwerk. Al bijna 4/5 jaar klant) maar gelukkig doet T-mobile thuis het wel haha. Als die het niet deed was het wel een hell voor mij (i.v.m. werk)
Tot hoelaat duurt de storing ongeveer ??

Reageer