[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

389 reacties

Reputatie 2
Na meer dan een uur in de wachtrij voor de chat, werd na 10min chatten ineens de verbinding beëindigd, verschrikkelijk asosiciaal!!!

-Hoe lang gaat dit nog duren?
-Jullie kunnen wel naar KPN wijzen maar ik heb een abonnement bij tmobile niet bij kpn, ik heb helemaal niets met. Kpn te maken!
-Ik neem aan dat de gedupeerde klanten gecompenseerd worden voor deze storing, kan er een tmobile medewerker dat bevestigen?

Het is echt een schande hoe jullie de klanten informeren,neem jullie verantwoordelijkheid en geef antwoorden ipv.mensen ah lijntje te houden door naar kpn te wijzen
Hier geen internet, tv en telefoon sinds zeker 19.00. Mogelijk nog eerder. 9205
Reputatie 7
Badge +18
Na meer dan een uur in de wachtrij voor de chat, werd na 10min chatten ineens de verbinding beëindigd, verschrikkelijk asosiciaal!!!

-Hoe lang gaat dit nog duren?
-Jullie kunnen wel naar KPN wijzen maar ik heb een abonnement bij tmobile niet bij kpn, ik heb helemaal niets met. Kpn te maken!
-Ik neem aan dat de gedupeerde klanten gecompenseerd worden voor deze storing, kan er een tmobile medewerker dat bevestigen?

Het is echt een schande hoe jullie de klanten informeren,neem jullie verantwoordelijkheid en geef antwoorden ipv.mensen ah lijntje te houden door naar kpn te wijzen

KPN heeft in Nederland het monopolie over alle DSL lijnen, alle providers zijn hiervan afhankelijk. Iedereen met een DSL abonnement heeft dus wel degelijk met KPN te maken. Maakt dus niet uit in dit geval of je een abonnement bij TM, Telfort of wie dan ook hebt.

Compensatie krijg je als de storing langer duurt dan 12 uur, zie de voorwaarden T-Mobile thuis.

Informatie krijg je via dit topic, staat bovenaan.
Geen internet meer ik heb de router al gereset..

Dat is in Den Helder

Ook hier (Den Helder) geen verbindingen. Grr
Reputatie 2
Ik heb glasvezel geen dsl!
Yep, hier ook. Verbaast me dat wij daar dan ook last van hebben. Oud-Beijerland. Zuid-Holland
Reputatie 7
Badge +18
@WalterAspin en @Alek21 Dat is nieuw...
Waarom heb ik dan ook geen toegang tot mij tv box... dacht opgenomen programma's te kunnen kijken maar dat lukt nu dus ook niet?!

Storings gebied.....
Gewoon weer balen hiervan.
T mobile kan er dan niks aan doen
Reputatie 3
Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stress
Postcode 2033XG Haarlem ook geen internet van t mobile thuis. Gr.
Reputatie 1
Hoezo bedankt voor t geduld?? Wat moeten we anders? Baal als de pest.
Reputatie 2
Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stress
Dit heeft niets met verslaafd te maken, maar met geleverd krijgen waarvoor we betalen, 3n bij een storing zoals deze goede support. Chats worden afgebroken, toen belde ik werd ook de verbinding verbroken, en op deze site 1x per uur een verwijzing naar kpn is niet heel professioneel van tmobile
Reputatie 1

20:20

De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.

19:10

Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.

18:10

De netwerkbeheerder (KPN) meldt dat het problemen heeft met een netwerkcentrum. Hierdoor ondervinden verschillende regio's hinder. Dit speelt bij alle providers die gebruikmaken van dit netwerk. We werken keihard aan herstel van dit netwerk.

16:55 uur

We ontvangen op dit moment signalen over mogelijke problemen met diensten van T-Mobile Thuis. Bedankt voor de meldingen, we zijn deze aan het onderzoeken!

Ik snap iets niet. Er is storing op het DLS netwerk. Ok prima. Ik heb glasvezel, sinds wanneer zit die ook op het DLS netwerk van KPN? Indien ik betaal voor glasvezel en gewoon diensten verkrijg via DLS. Word ik dan niet de hele tijd voorgelogen?

is toch raar dat ik nu al een aantal uur storing heb net als iedereen hier.

Graag wil ik uitleg, want zoals het er nu voorstaat blijkt het dat de waarheid verzwegen was, totdat deze storing tot stand is gekomen.
Reputatie 7
Badge +5
Hier ook issue, terwijl ik op glas zit.

Maar ook hier het feit dat KPN op de meeste plekken de techniek op het netwerk verzorgd, welke providers mogen afnemen. Storing is dus bij alle providers op dit netwerk. Helaas. T-Mobile is dus afhankelijk van een oplossing en berichtgeving van KPN (netwerkprovider /WBA).
Reputatie 1
Ik snap iets niet. KPN heeft de storing toch? Waarom hebben vrienden van mij met KPN dan wel werkende verbindingen???
Reputatie 4
Badge +3

Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stressDit heeft niets met verslaafd te maken, maar met geleverd krijgen waarvoor we betalen, 3n bij een storing zoals deze goede support. Chats worden afgebroken, toen belde ik werd ook de verbinding verbroken, en op deze site 1x per uur een verwijzing naar kpn is niet heel professioneel van tmobile

En maar klagen, ze doen het niet expres hoor en wen er maar aan hoe meer er digitaal wordt hoe vaker er storingen voorkomen!
interessant dat bij KPN een storing is mijn buurman is bij KPN en die zit TV te kijken en de kinderen zitten achter de computer
Reputatie 3

Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stressDit heeft niets met verslaafd te maken, maar met geleverd krijgen waarvoor we betalen, 3n bij een storing zoals deze goede support. Chats worden afgebroken, toen belde ik werd ook de verbinding verbroken, en op deze site 1x per uur een verwijzing naar kpn is niet heel professioneel van tmobile

Nou als ik je reacties zo lees? Denk ik echt kijk uit voor je hartje! Ga wat leuks doen! Ik heb ook geen tv, geen internet behalve 4G en ik vermaak me prima... het is niet anders, het is techniek en daar horen storingen bij!. Je kan je druk maken maar daar krijg je geen internet en tv van terug hoor.
Reputatie 7
Badge +18

Dat is ook de moderne tijd: Ik betaal dus ik eis...
Maar dit is overmacht en telefoonlijnen naar support zijn dan meteen overbelast.
Reputatie 1
Weet iemand nog een leuk bordspel? Eentje waarbij je niet na afloop de rest van je vrienden omgelegd hebt? Informatie over plekken met vers gestort cement zullen wel niet helemaal up-to-date zijn vandaag, het word vast lastiger de restanten te dumpen vanavond. 😂🙈
@WalterAspin en @Alek21 Dat is nieuw...
Ook ik heb glasvezel, sinds december 2018
Ok in someren 5712 al vanaf 16.30u niets. Geen internet en tv

Reageer