[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

389 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Weet iemand nog een leuk bordspel? Eentje waarbij je niet na afloop de rest van je vrienden omgelegd hebt? Informatie over plekken met vers gestort cement zullen wel niet helemaal up-to-date zijn vandaag, het word vast lastiger de restanten te dumpen vanavond. πŸ˜‚πŸ™ˆ

Mens-Erger-Je-Niet lijkt me wel toepasselijk 😂
Reputatie 2

Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stressDit heeft niets met verslaafd te maken, maar met geleverd krijgen waarvoor we betalen, 3n bij een storing zoals deze goede support. Chats worden afgebroken, toen belde ik werd ook de verbinding verbroken, en op deze site 1x per uur een verwijzing naar kpn is niet heel professioneel van tmobile
En maar klagen, ze doen het niet expres hoor en wen er maar aan hoe meer er digitaal wordt hoe vaker er storingen voorkomen!

Redundantie is het sleutelwoord, er zouden backup mogelijkheden moeten zijn! We betalen er genoeg voor om iig goede service te krijgen, en informatie! Na 4,5 uur mag er best bekend worden wat er ad hand is en idd waarom hebben kpn klanten nergens last van?
Hier ook geen tv. 7741 RZ Coevorden
interessant dat bij KPN een storing is mijn buurman is bij KPN en die zit TV te kijken en de kinderen zitten achter de computer
Ja idd hier bij mij in Den Haag ook mensen met kpn geen storing best vreemd
Reputatie 1

Zo zie je maar hoe mensen vreselijk verslaafd zijn! En dan hebben de oudere wat over de jongere te zeggen 😂Ga lekker een spelletje spelen samen met je gezin! Ben je alleen pak je oude hobby weer voor een avondje op. Of nog leuker... ga op visite, of vraag visite. Wel zo gezellig! Hilarisch sommige reacties. Ook best triest dat je zo afhankelijk bent van die tv buis of internet. En je werk niet af door dit? Je werkgever gaat je echt wel begrijpen dat dit onmacht is hoor! Beetje makkelijker denken, veel minder stressDit heeft niets met verslaafd te maken, maar met geleverd krijgen waarvoor we betalen, 3n bij een storing zoals deze goede support. Chats worden afgebroken, toen belde ik werd ook de verbinding verbroken, en op deze site 1x per uur een verwijzing naar kpn is niet heel professioneel van tmobile
Nou als ik je reacties zo lees? Denk ik echt kijk uit voor je hartje! Ga wat leuks doen! Ik heb ook geen tv, geen internet behalve 4G en ik vermaak me prima... het is niet anders, het is techniek en daar horen storingen bij!. Je kan je druk maken maar daar krijg je geen internet en tv van terug hoor.

Wat voor toegevoegde waarde heeft uw reactie? Niets persoonlijk bedoeld, maar vindt het niet bepaald de situatie verzachten ofzo.

Als mensen willen klachen prima, dan doen ze dat maar. Dit is toch een klaagmuur.

Persoonlijk wens ik meer transparantie. Dan laten ze maar zien dat ze daadwerkelijk bezig zijn. Beelden zijn feiten, woorden blijven maar woorden.
interessant dat bij KPN een storing is mijn buurman is bij KPN en die zit TV te kijken en de kinderen zitten achter de computer
Mijn moeder woont letterlijk tegenover me en kijkt ook gewoon tv. Geen storing bij Ziggo iig
Weet iemand nog een leuk bordspel? Eentje waarbij je niet na afloop de rest van je vrienden omgelegd hebt? Informatie over plekken met vers gestort cement zullen wel niet helemaal up-to-date zijn vandaag, het word vast lastiger de restanten te dumpen vanavond. πŸ˜‚πŸ™ˆ

"Doolhof"- doet wonderen!
Reputatie 2
Hier ook internet werkt wel tv niet al 7 uur niet buren Telfort Ziggo werkt wel de tv dag Darten wilde Barney kijken..
Reputatie 1
@Folkert Hahaha, mens-erger-je-niet? Dan kan ik sws gaan beginnen met graven. πŸ˜‚πŸ˜‚
Reputatie 4
Badge +3

Griffins en Gargoyles is een leuk spel πŸ˜†
Vanaf 16:33 geen internetverbinding
Ik zeg maandje Netflix cadeau als goedmakertje dat we geen tv kunnen kijken?
Reputatie 7
Badge +5
Ik snap iets niet. KPN heeft de storing toch? Waarom hebben vrienden van mij met KPN dan wel werkende verbindingen???
Je moet onderscheid maken tussen de verschillende bedrijfsonderdelen van KPN. Het gaat hier om netwerk. Niet om rde serviceprovider. Daarbij hebben veel serviceproviders last. Ook T-Mobile. Maar zoals je in dit topic kunt lezen, zijn er ook klanten die deels diensten hebben; tv of internet. Jouw buren kunnen dus best geluk hebben.
Reputatie 1
Man, man, man..., wat kunnen mensen klagen... Hebben jullie dan echt niets anders te doen dan TV kijken, Netflixen of Facebooken. Ga een boek lezen of zo en kijk morgen of internet en TV het weer doen.
Ga bij "nood-" gevallen naar jouw goede buur met Ziggo toe en vraag om het WiFi wachtwoord.
Stop eens met zeuren, daardoor gaat het echt niet sneller werken.

Now for some comic relief for the techsupport people:

Reputatie 7
Badge +6
[21:35] We willen jullie bedanken voor jullie geduld. Weet dat we non stop bezig zijn om alles snel op te lossen - we houden jullie op de hoogte!
We zijn nu 5 uur verder, de informatie is wel bijzonder summier .....
Reputatie 7
Badge +5

interessant dat bij KPN een storing is mijn buurman is bij KPN en die zit TV te kijken en de kinderen zitten achter de computerMijn moeder woont letterlijk tegenover me en kijkt ook gewoon tv. Geen storing bij Ziggo iig

ZIGGO zit op een eigen netwerk. Dit staat los van KPN/Reggefiber/WBA. Logisch dat zij hier geen last van hebben.
Reputatie 1
[21:35] We willen jullie bedanken voor jullie geduld. Weet dat we non stop bezig zijn om alles snel op te lossen - we houden jullie op de hoogte!
Nou erg mondjesmaat hoor. Wat is er nou mis? Wie werkt eraan? KPN of jullie? Is t KPN dan kan t nog wel ff duren vrees ik. Wat ik gek vind is dat KPN klanten geen storing hebben.
Bennekom nog steeds geen tv telefoon of internet
Drama t- mobile!!!
We hadden even hoop dat de tv het weer deed. Helaas.. 5721

Reputatie 1
@Eerlijkheidwordtgewaardeert

Hahaha, geen klaagmuur kel, dit is een forum waar huilie-huilies kunnen aangeven hoeveel zelfmedelijden ze al hebben en met welke hoeveelheid medelijden van buitenaf dat nog zou moeten worden aangevuld voor de optimale mix van "pfff-zwaar-leven-zeg-hΓ©" πŸ‘ŒπŸ€£
#fuckyou

Betaal ik de factuur eens keer te laat sluiten jullie alles af en mag ik eerst dokken. Maar hebben jullie iets aan het handje mag ik geduldig wachten op een oplossing?

#hiephiephoera

Jullie leveren service A niet en dus stook ik op service B lekker de data erdoorheen.

#kutstoring

Je zou maar voor werk de service nodig hebben. Lekker dan! Om nog niet eens te spreken over oudere mensen die van telefoon afhankelijk zijn omdat ze geen mobiele telefoon hebben.

#hoezonooitstoring #glasvezel

En het mooiste van alles?
Frapant dat KPN klanten klaarblijkelijk het minste zoniet geen last hebben van de storing terwijl KPN notabene netbeheerder is. Hoe dan?

#compenseren

(en niet met een prehistorische film, die we allemaal al grijs gekeken hebben. Keiharde cash is beter, of korting op de volgende maand)

#irritatie

Ja een beetje. Hoevaak is deze onzin nu al geweest. Lijkt regel ipv uitzondering te worden!

KPN heeft in Nederland het monopolie over alle DSL lijnen, alle providers zijn hiervan afhankelijk. Iedereen met een DSL abonnement heeft dus wel degelijk met KPN te maken. Maakt dus niet uit in dit geval of je een abonnement bij TM, Telfort of wie dan ook hebt.

Compensatie krijg je als de storing langer duurt dan 12 uur, zie de voorwaarden T-Mobile thuis.

Informatie krijg je via dit topic, staat bovenaan.

Ik heb glasvezel geen dsl
Reputatie 2
Dit zeggen ze al UREN, geef de klanten eens de echte info, wat is er kapot en wat is de prognose qua reparatietijd, blijven bedanken voor ons geduld houdt nu op, mijn geduld is iig.OP

Jr kan als provider niet urenlang blijven melden dat we geduld moeten hebben, we zijn betalende klanten en hebben gewoon recht op goede service en informatie
Reputatie 3

Nou als ik je reacties zo lees? Denk ik echt kijk uit voor je hartje! Ga wat leuks doen! Ik heb ook geen tv, geen internet behalve 4G en ik vermaak me prima... het is niet anders, het is techniek en daar horen storingen bij!. Je kan je druk maken maar daar krijg je geen internet en tv van terug hoor.
Wat voor toegevoegde waarde heeft uw reactie? Niets persoonlijk bedoeld, maar vindt het niet bepaald de situatie verzachten ofzo.

Als mensen willen klachen prima, dan doen ze dat maar. Dit is toch een klaagmuur.

Persoonlijk wens ik meer transparantie. Dan laten ze maar zien dat ze daadwerkelijk bezig zijn. Beelden zijn feiten, woorden blijven maar woorden.

Ze zullen er echt wel mee bezig zijn! Beetje vertrouwen in de mens mag ook wel.
Wis je dat kabels ook door de zee liggen en om de haverklap kapot getrokken worden door vissersboten? Hoe lastig is dit om bijvoorbeeld dit te maken. Dit kan uren en uren duren. Er wordt personeel uit hun bed getrommeld om voor u het te gaan maken. Uren lang, of nu de zon schrijnt of regent of -10 is. Zo makkelijk is het soms niet.
Het is niet een klein kabeltje vervangen en klaar heel Nederland zit weer in de lucht!
Dit een beetje ter informatie.

Reageer