[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

390 reacties

Postcode 4902 PL vanaf 16.30 niets meer
Reputatie 7
Badge +6

18:10

De netwerkbeheerder (KPN) meldt dat het problemen heeft met een netwerkcentrum in de regio Zwolle. Hierdoor ondervinden verschillende regio's hinder. Dit speelt bij alle providers die gebruikmaken van dit netwerk. We werken keihard aan herstel van dit netwerk.

Nu.nl weet 't wel. Storing zit bij KPN
Wederom storing op de televisie. Om moe van te worden. Altijd wel wat met tmobile de laatste tijd. Jammer dat ik net verlengd heb
Hier alleen geen i Tv....wel internet 7558el

gelukking chrome cast aanwezig😏
In amsterdam z-o ook het bericht dat de UTP kabel in een verkeerde poort zou zitten...

Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden, is er ook een schatting over hoe lang dit zal gaan duren!!
In Hengelo ook geen TV meer! Er is wel erg vaak storing😪
In haarlem nu al meer dan 1 ½ uur geen tv!
Geen internet in Oss. Ik heb de router drie keer gereset. Vandaag is eerste keer.
Geen tv in Etten.
Ik heb geen tv en WiFi valt continu uit 7558
Alles ligt plat hier, geen internet, geen tv sinds 16:30 🤦🏽‍♂️

Postcode 1361 BC Almere
Geen tv en internet. 6164 Geleen, LB
Reputatie 1
Toch vreemd dat een storing in Zwolle in Zuid-Limburg het netwerk plat legt
Ook hier geen televisie. Wel internet.
Noordwijkerhout
En ook gewoon telefonisch niet te bereiken, wordt zo uit het menu gegooid en de chat wordt ook zo maar afgesloten met bedankt voor de chat terwijl ik helemaal niets heb kunnen chatten. Locatie zevenaar
Reputatie 2
Niet alleen t-mobile maakt gebruik van kpn. Klaag aub dan bij kpn. Ik vind t ook zwaar kut dat er storing is tuurlijk. En als het vaker gebeurt helemaal. Maar ik moet even kwijt dat dit voor mij de eerste keer is sinds ik bij t-mobile ben. En techniek is maar gemaakt door mensen natuurlijk. Laten we niet vergeten dat deze mensen gewoon hun werk doen en een klein beetje begrip tonen. Tuurlijk sta je lang in de wacht als half Nederland belt over een storing. We zijn mensen en t komt vast wel weer goed. Zoals ze zelf 20 min geleden al zeiden, ze werken er hard aan.
...
5104CC geen tv en internet sinds 17.00 uur
Hier doet het ook niets meer thuis, geen tv of internet. Postcode 6442 , aan de reacties te zien door het hele land dus. 😞
Beste Community bezoekers,

Het probleem is landelijk en ik blijf tevreden over T-MOBILE Thuis Glasvezel,
Het is ook mogelijk om u 4Gmobiele telefoon te delen met uw mobiele apparaten.
1Instellingen
2Wifi hotspot tethering.
3 Naam en wachtwoord
4 U mobiele apparaten verbinden
Let op unlimited 4G Data of limits instellen.

Mvg
Silvia360

Via https://cspreporter.nl/#11686 begreep ik dat er een ETN storing is. En https://adminhacks.com/ethernet-transport.html legt uit wat het is. En blijkbaar gebruikt tmobile (direct of indirect) diensten van KPN voor transport. Klagen bij KPN dus. Wel balen dat het al de hele dag duurt... En dat het mogelijk is dat dit gebeurt...
Geen internet meer ik heb de router al gereset..

Dat is in Den Helder

Ook hier geen internet geen tv
postcode1783
Reputatie 7
Badge +18
Wederom storing op de televisie. Om moe van te worden. Altijd wel wat met tmobile de laatste tijd. Jammer dat ik net verlengd heb

Het ligt aan KPN Bianca, niet aan T-Mobile. Er zijn dus meerdere providers getroffen. Dit krijg je met een monopolie op de DSL lijnen.
Niet alleen t-mobile maakt gebruik van kpn. Klaag aub dan bij kpn. Ik vind t ook zwaar kut dat er storing is tuurlijk. En als het vaker gebeurt helemaal. Maar ik moet even kwijt dat dit voor mij de eerste keer is sinds ik bij t-mobile ben. En techniek is maar gemaakt door mensen natuurlijk. Laten we niet vergeten dat deze mensen gewoon hun werk doen en een klein beetje begrip tonen. Tuurlijk sta je lang in de wacht als half Nederland belt over een storing. We zijn mensen en t komt vast wel weer goed. Zoals ze zelf 20 min geleden al zeiden, ze werken er hard aan.
Helemaal waar, en daar zit ook meteen het probleem.
Het gaat allemaal over het netwerk van KPN , en KPN is dan ook de enige die in die kasten mag sleutelen.
We zijn dus ondanks de grote keuze aan providers, allemaal gewoon weer afhankelijk van een andere partij, en die geeft dat niet zomaar uit handen.
In mijn ogen niets minder dan Monopoly positie, en het misbruik daarvan.

Reageer