[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

390 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Community bezoekers,

Het probleem is landelijk en ik blijf tevreden over T-MOBILE Thuis Glasvezel,
Het is ook mogelijk om u 4Gmobiele telefoon te delen met uw mobiele apparaten.
1Instellingen
2Wifi hotspot tethering.
3 Naam en wachtwoord
4 U mobiele apparaten verbinden
Let op unlimited 4G Data of limits instellen.

Mvg
Silvia360

Moet je wel net een unlimited abonnement voor je mobiel hebben...
Reputatie 1
Geen tv wel internet, zelfs de klantenservice ligt eruit.
Niet alleen t-mobile maakt gebruik van kpn. Klaag aub dan bij kpn. Ik vind t ook zwaar kut dat er storing is tuurlijk. En als het vaker gebeurt helemaal. Maar ik moet even kwijt dat dit voor mij de eerste keer is sinds ik bij t-mobile ben. En techniek is maar gemaakt door mensen natuurlijk. Laten we niet vergeten dat deze mensen gewoon hun werk doen en een klein beetje begrip tonen. Tuurlijk sta je lang in de wacht als half Nederland belt over een storing. We zijn mensen en t komt vast wel weer goed. Zoals ze zelf 20 min geleden al zeiden, ze werken er hard aan.
Ik heb al sinds december storing met tv en internet en ben net overgestapt, betaal meer en heb minder kwaliteit, mag dan denk ik wel gefrustreerd zijn denk ik zo.
Hier in Dinxperlo wel internet en wifi maar geen tv
Volgende update om 19.30 uur www.cspreporter.nl
Geen internet, 1015 WJ Amsterdam
Geen internet en tv Almere 1331KT.
Krijgen we seintje als het is opgelost?
Reputatie 2
Ja idd KPN heeft de kabels in beheer T mobile Telfort tele2 etc etc mogen daar tegen betaling gebruik van maken, maar als er een kink in de kabel is, dan ben je afhankelijk van KPN, en uit recente ervaring kan ik mededelen dat KPN NIET ERRUG VLUG IS
Reputatie 2

Niet alleen t-mobile maakt gebruik van kpn. Klaag aub dan bij kpn. Ik vind t ook zwaar kut dat er storing is tuurlijk. En als het vaker gebeurt helemaal. Maar ik moet even kwijt dat dit voor mij de eerste keer is sinds ik bij t-mobile ben. En techniek is maar gemaakt door mensen natuurlijk. Laten we niet vergeten dat deze mensen gewoon hun werk doen en een klein beetje begrip tonen. Tuurlijk sta je lang in de wacht als half Nederland belt over een storing. We zijn mensen en t komt vast wel weer goed. Zoals ze zelf 20 min geleden al zeiden, ze werken er hard aan.Ik heb al sinds december storing met tv en internet en ben net overgestapt, betaal meer en heb minder kwaliteit, mag dan denk ik wel gefrustreerd zijn denk ik zo.

Tuurlijk...snap ik helemaal. Maar ik vind dat we soms snel klagen zonder er bij stil te staan dat t ook gewoon mensen zijn. Maar tuurlijk die frustratie snap ik heel goed. Had ik hiervoor met Tele2
Tv eruit, internet doet het nog. Postcode 6436

Wederom storing op de televisie. Om moe van te worden. Altijd wel wat met tmobile de laatste tijd. Jammer dat ik net verlengd hebHet ligt aan KPN Bianca, niet aan T-Mobile. Er zijn dus meerdere providers getroffen. Dit krijg je met een monopolie op de DSL lijnen.

Had geen idee dat het dit keer bij kpn lag. Baal er gewoon van dat het iedere keer is als ik een avondje vrij ben. Maar bedankt voor uw reactie
Ook hier in Zevenaar (6905) doen zowel de tv als internet het niet .. telefoon nog wel
Vraag mij af hoelang het gaat duren en wel vreemd dat er een storing in Zwolle is en zo ongeveer heel Nederland er last van heeft en niet alleen het gebied wat vanuit Zwolle doorgezet wordt kennelijk..als ik hier zo de problemen allemaal lees..

En er was al iemand die hierzo zei tv kijken via de app maar ehmmm dan ben ik meteen door mijn internet bundel heen 😱 dus dat gaat em niet worden aangezien mijn WiFi het momenteel niet doet..

Vraag mij ook af of er hiervoor een compensatie wordt gegeven of niet..

Is er nu storing in zevenaar tv thuis kastje reageerde raar blauw knipperend restart gedaa herstart modem
Nu krijg ik dat hij ip adresniet op kan halen maar heb wel wifi
Aaaaa
Ben al uur er mee bezig
Geen wifi wel tv nog, al zeker sinds 16u. Amsterdam postcode 1056
Hier (2493,DenHaag Leidschenveen) ook nog steeds geen wifi, wel tv. Al iets te melden over verwachte oplostermijn?
Al een uur geen wifi en tv. Postcode 5343, Oss
Bijna 2 uur geen tv .heb wel internet aan mijn mobiel
TILBURG
Reputatie 2
Laten we maar teruggaan naar die goeie ouwe tijd 😂😂😂😜

Beste Community bezoekers,

Het probleem is landelijk en ik blijf tevreden over T-MOBILE Thuis Glasvezel,
Het is ook mogelijk om u 4Gmobiele telefoon te delen met uw mobiele apparaten.
1Instellingen
2Wifi hotspot tethering.
3 Naam en wachtwoord
4 U mobiele apparaten verbinden
Let op unlimited 4G Data of limits instellen.

Mvg
Silvia360
Moet je wel net een unlimited abonnement voor je mobiel hebben...

Yup en ook hier geen unlimited abonnement dus zelfs tv kijken via T-Mobile tv app gaat em niet worden. En dat terwijl ik dus vanavond alleen thuis ben.. en momenteel niet in staat ben om een boek vast te houden om te lezen omdat ik plat op bed in de woonkamer lig en de tv mijn afleiding is zekers 's avonds...dus wordt niks doen en mij vervelen vanavond
Wil weten hoe lang dit gaat duren ???
Reputatie 2
Kunnen we ook weer ouderwets communiceren 😂😂🤗😉

nog geen internet en tv al sinds 16:00 uur in Amsterdam-centrum!!!! Gaat het nog lang duren???

Is er nu storing in zevenaar tv thuis kastje reageerde raar blauw knipperend restart gedaa herstart modem
Nu krijg ik dat hij ip adresniet op kan halen maar heb wel wifi
Aaaaa
Ben al uur er mee bezig

Ja klopt Silvia is dus ook in Zevenaar aan de hand en idd ook hier zelfde problemen zoals jij omschreef.
Reputatie 4
Badge +4
Volgende update om 19.30 uur www.cspreporter.nl
Nog ff geduld a.u.b. 📺
Oud beijerland ook geen tv en internet

Reageer