[Opgelost] Storing op het KPN netwerk zorgt voor issues bij T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

389 reacties

Hier ligt nog steeds alles plat.

Hebben jullie al ongeveer enige idee hoelang dat dit nog gaat duren???Ja duurt nog ongeveer een week!

Mag ik wat vragen; Word jij betaald voor jouw reacties?
Reputatie 1
Voor alle klagers over T-Mobile, het probleem ligt bij KPN en alle internet providers die DSL aanbieden hebben nu hetzelfde probleem. T-Mobile heeft geen schuld aan deze storing. KPN heeft nu eenmaal het koperdraad monopolie.

Voor iedereen die over compensatie begint: dat krijg je pas als de storing langer dan 12 uur duurt, staat in de voorwaarden van T-Mobile thuis.

Voor iedereen die zich afvraagt hoe lang dit nog gaat duren: kijk bovenaan in dit topic, daar komen status updates.

Oh dus 3 dagen 4 uur of lNger geen TV telt niet mee?!
zal effe lekker worden
Geen tv, wel internet. Krijg een foutmelding dat het ophalen van IP adres niet lukt. Alle stappen gevolgd en ook tussen poort 3 en 4 gewisseld, geen succes.
1443
Wat teleurstelling! bah 👎🏻
Postcode 3261 Oud Beijerland al heel de dag storing internet en sinds een paar uur ook tv

Voor alle klagers over T-Mobile, het probleem ligt bij KPN en alle internet providers die DSL aanbieden hebben nu hetzelfde probleem. T-Mobile heeft geen schuld aan deze storing. KPN heeft nu eenmaal het koperdraad monopolie.

Voor iedereen die over compensatie begint: dat krijg je pas als de storing langer dan 12 uur duurt, staat in de voorwaarden van T-Mobile thuis.

Voor iedereen die zich afvraagt hoe lang dit nog gaat duren: kijk bovenaan in dit topic, daar komen status updates.
ik ben het in zekere zin best met je eens. Maar zou het wel op prijs stellen als ze iets betere updates geven ... laatste update is van 19.10uur.....

Terwijl ik hier in topic reacties lees dat KPN om 19.45 uur heeft laten weten dat her toch nog wel tot 22.00uur kan duren ..
Hier in Den Haag (2531) ook al ruim 4 uur geen internet. Hoe kan dat als de storing in Zwolle is?

Hebben jullie al ongeveer enige idee hoelang dat dit nog gaat duren???Ja duurt nog ongeveer een week!

Overdrijven is ook een vak. :P
Heb net contact opgenomen met KPN via twitter. Het schijnt een 'complex' probleem te zijn. Ze wisten nog niet hoelang we nog last hebben van de storing. Ik denk dat de monteurs vannacht mogen doorwerken, als ze het spoedig willen oplossen. Ik leef met ze mee.
Reputatie 7
Badge +5

ik ben het in zekere zin best met je eens. Maar zou het wel op prijs stellen als ze iets betere updates geven ... laatste update is van 19.10uur.....
Terwijl ik hier in topic reacties lees dat KPN om 19.45 uur heeft laten weten dat her toch nog wel tot 22.00uur kan duren ..

Nee, dat staat er niet. Uiterlijk 22.00 een update.

MAAR.. wij betalen voor onze contracten bij T-Mobile niet KPN toch?
Wel internet geen tv postcode 8321 Urk
Hier ook al sinds vanmiddag geen tv en internet. Gelukkig doet sinds 2 uur mijn 4G wel weer.. oh ja hier is Oldenzaal 7571
Ik vind dit echt vervelend vanochtend toen ik naar mijn werk ben gegaan had ik geen 4g op mij telefoon en toen ik thuis kwam rond 16:30 had ik geen WiFi en tv dus hoe gaan we dit oplossen want ik zit al letterlijk de hele dag zonder WiFi en tv ik heb nu mijn hele data bundel opgemaakt omdat ik geen WiFi heb
Reputatie 7
Badge +6

20:20

De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.

Reputatie 1
Ter info: Hier in Purmerend - Gors Noord (1441P_) gelukkig wel internet maar GEEN TV.
en het management VLAN op de T-Mobile IGW (hg659) ligt er uit, syslog knipje :

code:
2019-02-07 18:05:50	System	Notice	WAN connection TR069_R_VID_100:IPv4 disconnected.(ERROR_NONE)

En "connection status of the HG659.":

Ik maak overigens geen gebruik van de DNS servers van T-Mobile thuis, wellicht kunnen anderen eens testen of dit de internet problemen tijdelijk verhelpt.
Reputatie 7
Badge +18

Klopt maar dat wil niet zeggen dat T-Mobile hier iets aan kan doen om het op te lossen. KPN heeft nu eenmaal helaas nog steeds het monopolie over het DSL netwerk.
Eventuele compensatie komt wel van T-Mobile maar dat is pas als de storing langer dan 12 uur duurt zoals in de voorwaarden staat.

20:20

De herstelwerkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn nog steeds in volle gang. Bedankt voor jullie geduld. Zodra we meer weten, plaatsen wij direct een update.

19:10

Wij zijn momenteel in gesprek met KPN (de netwerkbeheerder) en zullen jullie informeren zodra er een update is.

18:10

De netwerkbeheerder (KPN) meldt dat het problemen heeft met een netwerkcentrum in de regio Zwolle. Hierdoor ondervinden verschillende regio's hinder. Dit speelt bij alle providers die gebruikmaken van dit netwerk. We werken keihard aan herstel van dit netwerk.

16:55 uur

We ontvangen op dit moment signalen over mogelijke problemen met diensten van T-Mobile Thuis. Bedankt voor de meldingen, we zijn deze aan het onderzoeken!

20:39 uur Internet - WiFi ligt er ook uit in Leiden. Is deze storing bekend?
3945GG sinds 16.30 uur geen tv. Wij hebben glasvezel.wel internet en telefoon.
Modem gereset. geen resultaat
Reputatie 7
Badge +5

Dus? KPN is netwerkbeheerder. Net als voor alle andere partijen op het netwerk (KPN, Telfort, Solcon, Stipte, etc). ALLE providers zijn getroffen, omdat het probleem niet aan T-Mobile kant ligt. T-Mobile is dus afhankelijk van KPN en kan zelf enkek informeren. KPN moet het oplossen en geeft de statusupdates door aan T-Mobile. T-Mobile geeft deze info door via (oa) dit forum. Als T-Mobile geen informatie krijgt, kunnen ze het ook niet doorgeven.

Het gaat hier dus niet om de provider KPN,
Hier in Zwijndrecht al een paar uur geen wifi...
Reputatie 7
Badge +5
Ik vind dit echt vervelend vanochtend toen ik naar mijn werk ben gegaan had ik geen 4g op mij telefoon en toen ik thuis kwam rond 16:30 had ik geen WiFi en tv dus hoe gaan we dit oplossen want ik zit al letterlijk de hele dag zonder WiFi en tv ik heb nu mijn hele data bundel opgemaakt omdat ik geen WiFi heb

Je zat toch op je werk?
ook hier sinds vanmiddag geen internet. vreemde mediarouter certificate berichten in de browser die met China proberen te koppelen. Huawei router issues?
Wij kwamen er om 17:15 achter dat we geen internet,tv en telefonie hebben
postcode 6811jp arnhem
gebeld en kregen te horen dat er storing is.
fijn dat jullie updaten zodat we op de hoogte blijven
Geen tv sinds ongeveer 17 uur.

modem gereset. Nieuwe utp kabel gekocht en nog altijd niks

Reageer