[Opgelost] Storing vaste diensten Zuid-Holland 11 juni 2018

Badge +2
11-06-2018 0:36

Op dit moment ervaren een groot deel van onze klanten storingen, dit is voornamelijk in Zuid-Holland maar ook buiten de provincie zijn meldingen. Er wordt op dit moment hard gewerkt om de oorzaak te achterhalen en het op te lossen. Via dit topic houden we jullie op de hoogte over de voortgang. Excuses voor het ongemak!

Update 6:30

De storing is aangemeld en op dit moment zijn onze techneuten hard aan het werk om het probleem te localiseren en te verhelpen.

Update 11:30

Enkele postcodes binnen Dordrecht zijn inmiddels weer online, maar de storing is nog niet verholpen. We werken met man en macht om iedereen zo snel mogelijk weer online te krijgen!

Update 14:12

Na een reset op het netwerk is de storing verholpen. Mocht je nog problemen ervaren voer dan een reset van je modem uit door deze even een aantal seconden van de stroom te halen en opnieuw aan te sluiten. Nogmaals excuses voor het ongemak!

31 reacties

Het is al vanaf 2155 uur gisteren en nog steeds nix. Ik ben afhankelijk van mn internet. Postcode 3315 ligt er uit. Ik blijf op om te checken. Heb veel werk gemist.
Nog steeds nix....... wat is er aan de hand? Please help! Z
Reputatie 7
Badge +6

De storing is aangemeld en op dit moment zijn onze techneuten hard aan het werk om het probleem te localiseren en te verhelpen.
Erg jammer dat er om 21:00 een storing optreedt en dan pas om 3,5 uur later er de eerste melding van T-Mobile komt.
Ik heb om rond 22:00 een melding geplaatst waar na 2 uur niemand op reageerde.
Lekker forum en geweldige service T-Mobile.
Is er eindelijk weer een Race, gaat alles op zwart.
Betaal ik dan dik voor, nee maken goede beurt.
Maar te zwijgen over de blokjes in het beeld en slecht internet verbinding.
Nee snel wegwezen bij deze club als abo is afgelopen.
Ohh en dan denk je ik kijk via tv anyware, log je in met mijn mobiel, wat denk je zit ziggo sport niet bij de opties. Echt wat een bende en grote teleurstelling.
Serieus? 6.30u onze monteurs zijn ermee bezig! We konden vanaf 21u gisteren niets meer. En jullie zijn onbereikbaar... echt heel teleurstellend!

Dat had om 21:05 al moeten gebeuren gisteren avond, echt dit kan toch niet pas 9,5 uur later naar het probleem gaan kijken, jammer hoor, slechte service.
Ik ben over het algemeen erg te spreken over de diensten van T-Mobile, inclusief de vaste diensten die er nu uit liggen. Maar een storing die al vanaf gisterenavond voor 21u speelt pas de volgende ochtend om 6.30u aanmelden is echt niet ok. Gelukkig bezit ik over een mobiel abo met onbeperkt internet zodat ik mijn werkzaamheden gisterenavond kon voortzetten, maar een snellere actie en reactie van de kant van T-Mobile was zeker op z'n plaats geweest. Hier in 3315 ligt alles nog steeds plat in ieder geval, hopen dat het snel opgelost is. Meer info omtrent de problemen zou nu wel op z'n plaats zijn...
Dit is idd niet acceptabel, wanneer storing binnenkomt om 21:00 dan kan je niet wachten tot er een keer een monteur beschikbaar is. Zijn veel mensen afhankelijk van, niet verwacht van T-mobile.
Reputatie 7
Badge +6
Wij willen niets liever dan een verstoring zo snel mogelijk verhelpen. Ik heb om 6:30 bovenstaande update geplaatst, dat betekent niet dat deze toen is aangemeld! Dat is diep in de nacht al gebeurd. Wees gerust, we staan klaar voor jullie. Op een zondagavond berichten monitoren kent wellicht een iets langere wachttijd, maar het is voor webcare een kort nachtje geweest. Dit om iedereen in Dordrecht zo snel mogelijk weer online te krijgen.

@jvtoorn Scherp dat je naar TV Anywhere greep. Die is natuurlijk wel nog beschikbaar. De Ziggo zenders zitten hier niet bij, maar als je een Ziggo pakket hebt, kun je via de Ziggo GO app die zenders bekijken met T-Mobile inlog. Ik hoop oprecht dat je toch nog iets van de race hebt kunnen zien.

Excuses voor de verstoring, we doen echt alles om dit snel te verhelpen. 😕
Echt wat een bull shit, T-Mobile ik heb bij jullie een abonnement en niet bij Ziggo.

Punt 1 waarom werkt dat niet via de tv anyware?
Punt 2 waar staat te lezen dat ik via de ziggo go app had kunnen kijken.
En nee niets meer van de race kunnen zien!!!!!
Ben er klaar mee, mostert na de maaltijd is dit.
Reputatie 1
Ik vind het zeer slechte klantenservice als een storing pas na 9,5 uur word behandeld. Zeker wanneer de storing van zodanige proportie is. Wat ik hoorde aan de telefoon, groot deel Zuid Holland. Gisteren op allerlei manieren geprobeerd te contacten, maar er was simpelweg geen storingsplatform waar de storing serieus werd aangenomen. Vanmorgen toch maar gebeld, maar na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan handsfree in de auto gaan ziten om naar het werk te gaan. 25 minuten later was ik inmiddels op mijn werk en kwam ik eindelijk door de wachtrij van 35 minuten heen. Ik kan wel zeggen dat ik zeer ontevreden ben over de service. Zeker omdat het probleem na 9.5 uur nog niet eens in de juiste handen is.

~21:00 vallen internet en overige services uit
0:30 Pas de eerste bevestiging - 3,5 uur later
6:30 Pas een ticket aangemaakt zodat ze aan 'kunnen' gaan werken - 6 uur later

Als je een beetje IT infrastructuur hebt weet je eigenlijk al vrij snel waar de stroring zit. Zoals de techneuten zelf waarschijnlijk wel weten kan je gewoon een automatische berichtgeving instellen wanneer er een storing op komt, en door middel van de juiste tools kan je constateren waar het probleem zich bevind. Het is dan ook vrij belachelijk dat het 9,5 uur moet duren voordat je er pas aan begint om het probleem te verhelpen.
Zo juist het Twitter bericht van webcare gelezen.
Daar staat toch echt dat storing pas om 6:30 is aangemeld!!!
Dus nu niet gaan liegen!!!!
Hallo is er al iemand wakker van T-Mobile?
Dringend verzoek om meer informatie, twee berichtjes en een leugen over tijd van aanmelden storing is wel heel weinig,.
We zijn ruim 12 uur verder en nog helemaal geen informatie over wat er aan de hand is of enige indicatie hoe lang het nog gaat duren.
T mobile hallo wakker worden aub.
Begrijp niet zo goed waarom T-Mobile hierin is gestapt want het lijkt erop dat ze het niet de volle aandacht geven. En wanneer je niet direct verkondigt dat het probleem is geconstateerd dan kan je achteraf van alles roepen. En het komt allemaal niet geloofwaardig over. Mensen dienen direct bericht te krijgen dat er een storing is (bv. via mobiel) en dat er aan wordt gewerkt. Het is echt een zoektocht om ergens te kunnen lezen dat er überhaupt iets van actie wordt ondernomen. Weet niet of probleem nu is verholpen anders zitten we op +12 uur en dat kan echt niet.
Reputatie 1
Een kleine update is gewenst op het moment. Verbaasd me zeer dat er zo weinig word gemeld.
Een kleine update is gewenst op het moment. Verbaasd me zeer dat er zo weinig word gemeld.
Communicatie is zo belangrijk, geeft wel aan hoe belangrijk klanten worden gevonden.
Het is bijna minachting van de klant.
Neem daar bij ook de leugen over wanneer storing is aangemeld en dan geef je de klanten het gevoel totaal niet belangrijk te zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Dag allen,

Ik krijg voorzichtig bemoedigende signalen dat het internet en TV in een deel van Dordrecht weer hersteld is!

Heb jij nog geen signaal? Haal dan het modem voor 10 seconden van de stroom en probeer opnieuw. Laat je hier weten of het gelukt is?
Dag allen,

Ik krijg voorzichtig bemoedigende signalen dat het internet en TV in een deel van Dordrecht weer hersteld is!

Heb jij nog geen signaal? Haal dan het modem voor 10 seconden van de stroom en probeer opnieuw. Laat je hier weten of het gelukt is?

Helaas 3315JE geen signaal nog ook na reset niets dus.
Reputatie 7
Badge +6

Neem daar bij ook de leugen over wanneer storing is aangemeld en dan geef je de klanten het gevoel totaal niet belangrijk te zijn.

De storing is vannacht aangemeld (niet door ondergetekende, maar een collega). Ik heb de update deze ochtend geplaatst. Ik zie nu dat dit overkomt alsof de melding toen pas is doorgezet en mijn collega op Twitter heeft dit ook zo geïnterpreteerd. Mijn excuses. Ik zal het voortaan duidelijk melden hoe en wanneer de storing is doorgezet. Maar laat één ding glashelder zijn: onze klanten staan op één! Ons belang is deze storing zo snel mogelijk te verhelpen en zetten bij dit soort zaken dan ook alles op alles op het op te lossen!
Reputatie 1
Dag allen,

Heeft niks geholpen helaas. 3313AR
3315 dr ook niks duurt. Veel te lang dit
3315JE nog steeds hememaal niets.
3315JE nog steeds hememaal niets.
Nu net weer signaal om 13:15-
Reputatie 1
Zojuist weer verbinding.
Reputatie 1
Zojuist weer verbinding.
Internet wel, TV nog niet...

Reageer