+3
Momenteel kan een groot aantal klanten problemen ervaren met de T-Mobile Thuis diensten. Gebruikers kunnen last hebben van wegvallend internet of telefonie. Het probleem is achterhaald en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. De problemen zijn ontstaan op het KPN WBA netwerk waar T-Mobile Thuis gebruik van maakt. Wij begrijpen héél goed hoe vervelend dit is en bieden onze welgemeende excuses aan!
Update: De storing lijkt volledig te zijn verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met T-Mobile Thuis? Trek dan de stekker van de modem uit het stopcontact en wacht 10 seconden voordat je de stekker weer in het stopcontact steekt. Wij horen het graag als je daarna nog steeds problemen ervaart met je verbinding.
14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instelilngen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
icon
Beste antwoord door Sander 20 juni 2017, 16:01
14:30 Aanvulling: Bij een klein aantal klanten blijkt het modem niet goed te willen opstarten in de nasleep. Met een
fabrieksreset verhelp je dit probleem en start het modem weer volledig op. Let op: wifi instellingen zijn dan ook weer teruggezet naar fabriekswaarden.
Bekijk origineel