[OPGELOST] [T-Mobile Thuis] Problemen met Internet, TV en Vast Bellen 03-09-2018

• 3 september 2018
  • 105 reacties
  • 11279 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
[03-09-2018 18:39 uur]
De storing is verholpen! Krijg je geen verbinding? Voer dan even een zogenaamde 'powerflip' uit. Haal je modem een aantal seconden van de stroom en sluit hem daarna opnieuw aan, dan kan je weer overal gebruik van maken!

[03-09-2018 15:23 uur]
Het gaat om een storing die 1,3% van onze Thuis klanten raakt. Weet dat we op de achtergrond keihard aan het werk zijn om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als er meer details zijn, laten we dit direct weten!

[03-09-2018 14:13 uur]
Op dit moment is de storing nog niet verholpen, maar er wordt keihard aan een fix gewerkt!

[03-09-2018 13:14 uur]
De storing is nog niet verholpen maar de herstelwerkzaamheden zijn in volle gang!

[03-09-2018 11:57 uur]
Het gaat om klanten die op het WBA-netwerk zitten, die door de storing geen gebruik kunnen maken van het Internet, TV en Vast Bellen. Het probleem is in onderzoek.

[03-09-2018 11:08 uur]
Ook klanten die in andere plaatsen wonen melden problemen met Internet en TV.

[03-09-2018 10:22 uur]
We krijgen meldingen binnen van klanten die thuis geen Internet en TV ervaren. Dit speelt in de omgeving Vlissingen en Middelburg. Het onderzoek hiernaar is in volle gang. Excuses voor het ongemak!

105 reacties

Ook hier in middenmeer noord holland geen internet of tv
Reputatie 5
Badge +3
Hoi gabber15k.

Bedankt voor je melding! Het lijkt er inderdaad op dat deze storing niet alleen in Vlissingen en Middelburg speelt, maar ook op andere plekken in Nederland. Ik houd je graag op de hoogte via dit topic.
Ook geen internet en TV hier in Leeuwarden.
Ook geen tv en internet in enschede.
Hier in Leiden ook niet is er al bekend hoelang het gaat duren ofzo?
Hallo Sterre a.k.a. Klantenservice haha,

Hier in het Westland Poeldijk 2685WD 8
Geen internet en televisie 😞
Is er al een update over wat het probleem is en de te verwachten downtine?
ik heb in nieuwegein bij Utrecht ook geen tv en internet? hoelang gaat dit nog duren heb het dringend nodig voor mijn werk...
Ook in Lelystad heb ik geen TV. Hoop dat het snel verholpen is.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi iedereen,

Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Er is een issue in het netwerk. We zijn nog druk bezig met het onderzoek hiernaar. Zodra er een verwachte eindtijd bekend is, meld ik jullie dit hier. Mochten jullie merken dat jullie weer online zijn, hoor ik dat ook graag!
In ‘s-Gravenzande al lange tijd geen internet en telefoon. Tv doet het wel
In 's-Gravenzande geen tv en WiFi. Duurt wel erg lang!
IIn Monster geen internet en Tv.
In Nieuwegein, Utrecht was het eerst nog TV maar ondertussen werkt Internet en WiFi ook niet meer.
Sterre kun je een prognose geven? Dit duurt inmiddels behoorlijk lang...
Ook in Vlissingen als sinds vanmorgen 10.15 u geen internet... Niet echt een goeie binnenkomer aangezien ik sinds 1 sept naar T-mobile ben overgestapt 😭
Al uren geen internet en tv in Leiderdorp
2353db
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

We hebben op dit moment inhoudelijk nog geen nieuws. Ik wil wel laten weten dat er met man en macht wordt gewerkt om dit op te lossen! We houden jullie op de hoogte en sturen direct een update wanneer we deze hebben. Excuus voor het ongemak!
Ook in Vlissingen als sinds vanmorgen 10.15 u geen internet... Niet echt een goeie binnenkomer aangezien ik sinds 1 sept naar T-mobile ben overgestapt 😭
Ik zit wel al heel lang bij t-mobile en dit is wel het eerst echte probleem😱
Is er inmiddels al meer bekend? Nog steeds geen Internet in De Lier. Update zou fijn zijn
Hi all,

We hebben op dit moment inhoudelijk nog geen nieuws. Ik wil wel laten weten dat er met man en macht wordt gewerkt om dit op te lossen! We houden jullie op de hoogte en sturen direct een update wanneer we deze hebben. Excuus voor het ongemak!

Duurt echt veeeeeel te lang dit!!!
Ik zit wel al heel lang bij t-mobile en dit is wel het eerst echte probleem😱

Oh dat geeft nog hoop dan 😅
Hier ook geen TV beelden, stil staand beeld zoals we het gisteren afsloten, dit is nu al de derde keer binnen 2 maanden, gelukkig ben ik er binnenkort vanaf
In Naaldwijk 2671 AD om 15:35 nog geen internet 😠
Horen we toch bij de 1% wel jammer dat het zo lang duurt.

Reageer