Beantwoord

[Opgelost] Verbindingsproblemen met internet en bellen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

4G verbinding plotseling weg. Amsterdam Oost
Als beste getest! Blijven ze reclame mee maken. Op dit moment moet ik het met rooksignalen doen!
Hier in Amsterdam zuidoost is het ook rustig 'No Service'
Reputatie 5
Badge +17
Omgeving Emmen, geen problemen.
Geen service in Schiedam.
Rotterdam helemaal niks!
070 geen service
In Duisburg D geen last 😁 volla bak 4G
Hi,

Hier in Rotterdam ook geen bereik, echter mijn collega naast me heeft wel bereik met t-mobile. Dus dit i s wel een beetje vreemd. Vindt u ook niet?

Groetjes

Suzette

Dat staat toch ook in het bericht van T-Mobile?

We zijn er dus van op de hoogte dat het netwerk op sommige locaties minder stabiel of onbereikbaar is, onze excuses hiervoor!
Bij mij ook niets.amsteram IJburg..
Amsterdam Zuidoost geen service!
Reputatie 2
In zuid holland ook geen bereik
Hier ook geen network staat geen service op! Omgeving amstelveen
Soms maar een paar seconden berijk en vervolgens totaal niet meer waardeloos
De hele ochtend was ik in Utrecht,geen probleem, net aangekomen in Amsterdam, en nu helemaal geen bereik, geen internet en geen bel mogelijkheden meer.
Hetzelfde geval in Den Haag, af en toe bereik en dan ineens weer niet. Begon met wegvallen 4G, daarna 3G en nu totaal geen service meer.
No Service, Rotterdam Centrum
Reputatie 7
Badge +20
Bij mij werkt alles prima! #Utrecht
Succes met het oplossen. Zal wel weer goed komen
Het werkt weer hier! Denhaag
Indd helemaal niets.. rdamcenter
Reputatie 1
Nergens last van omg Nuenen NB
Ook in Rotterdam Noord geen service
Hi,

Hier in Rotterdam ook geen bereik, echter mijn collega naast me heeft wel bereik met t-mobile. Dus dit i s wel een beetje vreemd. Vindt u ook niet?

Groetjes

Suzette

Dat staat toch ook in het bericht van T-Mobile?

We zijn er dus van op de hoogte dat het netwerk op sommige locaties minder stabiel of onbereikbaar is, onze excuses hiervoor!

Hallo...zijn we aan het trollen....ik schrijf toch dat ik het vreemd vind dat mijn collega die naast me zit gewoon bereik heeft met haar telefoon, ook t-mobile en ik niet....dat is toch geen gekke vraag of wel?
Also in Amsterdam Zuid. Restarting doesn't help! When do we get up and running with the network again? 😞
geen service helemaal niets hier Schiedam