Beantwoord

[Opgelost] Verbindingsproblemen met internet en bellen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Rotterdam zuid zelfde probleem, helemaal geen netwerk.
Hier “Geen service” in Amstelveen
sinds 15:00 geen bereik, wordt vervelend tele2 heeft dit nooit begrijp ik van een collega .
Reputatie 2
1065 klapt er net uit. Amsterdam dus. Precieze tijd 15.51 Tijdens een gesprek trouwens. Er was gekraak aan de ontvangers kant, kon me niet meer verstaan en toen was alles weg. Misschien helpt deze info.
Hi,

Hier in Rotterdam ook geen bereik, echter mijn collega naast me heeft wel bereik met t-mobile. Dus dit i s wel een beetje vreemd. Vindt u ook niet?

Groetjes

Suzette

Dat staat toch ook in het bericht van T-Mobile?

We zijn er dus van op de hoogte dat het netwerk op sommige locaties minder stabiel of onbereikbaar is, onze excuses hiervoor!

Hallo...zijn we aan het trollen....ik schrijf toch dat ik het vreemd vind dat mijn collega die naast me zit gewoon bereik heeft met haar telefoon, ook t-mobile en ik niet....dat is toch geen gekke vraag of wel?

Dat is het wel aangezien Issam van T-Mobile duidelijk aangeeft wat hoe het zit met de bereikbaarheid.
Amsterdam Zuidas ook geen bereik
Ook hier in Amsterdam zuid geen bereik en internet
Ik heb ook geen service in postcode 1071NV Amsterdam
Ik ervaar geen service/slecht verbinding ook in Den Haag Centrum en ook Den Haag Valkenboskwartier.
Reputatie 2
Hier den haag loosduinen en ook in Poeldijk geen netwerk, alleen noodoproep mogelijk
Helemaal níets in Amsterdam...
Hier ook in Rotterdam. Ik was in een telefoongesprek, werd afgekapt en heb nu "No Service".

Als ik op m'n iPhone 6S naar de carriers ga zie ik T-Mobile NL er wel tussen staan.
Reputatie 2
Zou er een sms uit kunnen als het netwerk weer hersteld is?
Amsterdam Watergraafsmeer geen netwerk
Hier ook in den haag/Loosduinen geen bereik
Ook in Amstelveen geen bereik!
Wel via Whatsapp
Na een restart in Rotterdam (3065) wel weer bereik!
Hier in Amsterdam Oud west lijkt alles weer goed te werken.
Ik heb ook geen netwerkverbinding met mijn Iphone. ‘Geen service’ in de schilderswijk te Den Haag!
Wanneer is dit verholpen
Gaat dit nog lang duren?
Hier in Amsterdam 1062 ook geen bereik
Het werkt weer! 🙂 (rotterdam)
Kan er een claim worden ingediend?
Hi,

Hier in Rotterdam ook geen bereik, echter mijn collega naast me heeft wel bereik met t-mobile. Dus dit i s wel een beetje vreemd. Vindt u ook niet?

Groetjes

Suzette

Dat staat toch ook in het bericht van T-Mobile?

We zijn er dus van op de hoogte dat het netwerk op sommige locaties minder stabiel of onbereikbaar is, onze excuses hiervoor!

Hallo...zijn we aan het trollen....ik schrijf toch dat ik het vreemd vind dat mijn collega die naast me zit gewoon bereik heeft met haar telefoon, ook t-mobile en ik niet....dat is toch geen gekke vraag of wel?

Dat is het wel aangezien Issam van T-Mobile duidelijk aangeeft wat hoe het zit met de bereikbaarheid.

Ik heb het bericht gelezen van Issam....en het is inderdaad een zeer duidelijk bericht. Alleen mijn vraag is niet hoe het zit zozeer met de bereikbaarheid...maar met de vraag hoe het kan dat mijn collega wel met t-mobile kan bellen die letterlijk naast me zit..en ik niet....dat is mijn vraag....want ik vind dit zeer vreemd!