Beantwoord

[Opgelost] Verbindingsproblemen met internet en bellen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Diemen zuid geen bereik
Amsterdam oost geen bereik
Amsterdam 1072 MG; sinds 15:45 error "not registered on network"
Rotterdam werkt weer
Ook in America (Noord-Limburg) geen netwerk. Wel bereikbaar via Whatsapp.
Amstelveen 1183 nog steeds geen verbinding (geen service), terwijl op de t-mobile storingskaart alles hier groen is. jammer dat
Waardeloze communicatie. Natuurlijk kijk ik eerst op de website of er een storing is voordat ik contact zoek met de klantenservice. Nee hoor.. niets aan de hand volgens de website https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen

Omdat een reactie via email volgens jullie site 6 dagen schijnt te duren wacht ik de voorgaande 99 wachtenden via de chat maar met afgedwongen geduld af... Om vervolgens vrijwel direct een link naar dit forum te krijgen waar de storing wél vermeld wordt. En de status van de storing schijn ik óók via dit forum in de gaten te moeten houden...

Logisch..

In dat geval deze pagina misschien maar even bereikbaar maken via deze link: https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen

Scheelt mij weer wat tijd...
oh waardeloos dit zeg, zit ik net in de auto en heb ik internet nodig ....krijg je dit !!!!!:@

Tja....niks aan te doen...heel Schiedam ligt volgens mij plat.
Diemen zuid werkt weer ik heb weer beriek
was in de lier nu thuis in wateringen en nu doet die het weer deej het niet sins 15 uur uur storing
Reputatie 2
Zuid holland werkt weer
Leeuwarden prima bereik, nergens last van
Ook hier weer in de lucht! Thanks voor t oplossen!
16:30 uur weer bereik in Amstelveen!
Zuid holland werkt weer
nietes.... lol
1072 MG werkt nu weer.
Geen Service (Den Haag)
mijn service doet het weer net nadat ik mijn telfoon uit en aangezet had 2 minuut geleden
sorry, toen ik aan het tikken was kwam ineens de verbinding weer tot stand: 1183 amstelveen
Regen eindelijk gestopt en weer service. Wordt een fijne namiddag.
Ook in Amstelveen zelfde verhaal, geen service
Ik heb ook geen service in postcode 1071NV Amsterdam

Weer in de lucht!
Reputatie 4
Badge +7
Een claim voor wat Ahmed z?
oleeeee, ik doe het weer .
1101 doet nu weer prima
Hoi allen,

We krijgen verschillende meldingen binnen van klanten die problemen ervaren met hun netwerk. Naar aanleiding van deze meldingen zijn we natuurlijk direct een onderzoek gestart. We zijn er dus van op de hoogte dat het netwerk op sommige locaties minder stabiel of onbereikbaar is, onze excuses hiervoor!

Mijn telefoon toont wel een signaal, maar als ik probeer te bellen krijg ik de mededeling "not registered on the network".