Beantwoord

Oproep mislukt Iphone 12 na update

  • 9 februari 2021
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb sinds zondag (update geïnstalleerd) problemen met oproepen met mijn Iphone 12. De oproepen worden na ongeveer 2 minuten beëindigd, ‘oproep mislukt’. Ik kan hierna direct opnieuw bellen. Helaas blijft dit probleem zich voordoen bij ieder gesprek, en het maakt niet uit of ik bel met vaste of met mobiele nummers. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Mijn vriendin heeft ditzelfde probleem, zij heeft een 12 Pro en ook zondag de update geïnstalleerd.

icon

Beste antwoord door Hajar 11 februari 2021, 13:58

Hi @jasperkluun 

Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest en een ander simkaart in jouw toestel? Aangezien je vriendin hetzelfde ervaart, kan het of aan de dekking of aan de software update liggen. Als het aan de dekking ligt dan wil ik het volgende adviseren; Meld je probleem via onze dekkingskaart. Als je je postcode/locatie invult in het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je naar jouw mening geen of traag internet had, niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken.

Als het aan je toestel ligt dan kun je tips in dit topic proberen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @jasperkluun  Welkom, over welke update (IOS) heb je het?

Ik heb ook een 12 (pro max] maar ik heb nergens last van met IOS 14.4.

Ook nergens nog gelezen dat er problemen met deze update zijn.

En dit probleem was er niet bij jullie voor de update?

 

Hi, ik heb ook 14.4 maar afgelopen zondag was er een kleine update. Weet ook niet of het er iets mee te maken heeft, maar het is wel toevallig. Ik gebruik mijn telefoon op werkdagen enorm veel voor mijn werk, en vrijdag had ik er nog geen last van. Heb verder ook niets aangepast in mijn instellingen. Wat ik zo gek vind is dat mijn vriendin hetzelfde probleem heeft.
Zou het te maken kunnen hebben met zendmasten op onze locatie, dat daar iets in veranderd is ofzo? Misschien door de weersomstandigheden? Ik ben ook maar een leek wat dat betreft… :thinking:

Reputatie 7
Badge +20

@jasperkluun Wat vreemd want ik heb geen update gezien en mijn partner ook niet. 
Ook op ICulture wordt er geen woord over een update gesproken. 
als er een kleine update was moet je toch ook een ander IOS nummer zien?

Weet je wel zeker dat die update van Apple kwam?

 

Sofwareversie 14.4 (18D52)

Reputatie 7
Badge +20

@jasperkluun Klopt dat heb ik ook (al een tijdje) Daar kan het bijna niet aan liggen.

Het vreemde is dat je vriendin het zelfde probleem heeft. Hebben jullie dat alleen in huis of ook buiten de deur?

Goedemorgen! Heb het geprobeerd, maar het heeft niets geholpen.. Heb geprobeerd om 5G auto uit te zetten, en alleen 4G aan. Heb geprobeerd om de vliegtuigstand aan en weer uit te zetten. Ook geprobeerd om de netwerkinstellingen te verwijderen en opnieuw in te stellen. Het heeft allemaal niets geholpen…. :expressionless:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jasperkluun 

Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest en een ander simkaart in jouw toestel? Aangezien je vriendin hetzelfde ervaart, kan het of aan de dekking of aan de software update liggen. Als het aan de dekking ligt dan wil ik het volgende adviseren; Meld je probleem via onze dekkingskaart. Als je je postcode/locatie invult in het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je naar jouw mening geen of traag internet had, niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken.

Als het aan je toestel ligt dan kun je tips in dit topic proberen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer