Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code



Toon eerste reactie

126 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hacroo 

Ik heb overlegd met onze specialisten en nogmaals die aanpassing doorgevoerd. Zou je ook opnieuw doorschakeling kunnen activeren?

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Het zou op deze manier goed moeten gaan, zo niet dan maak ik een case voor je aan en wordt er een onderzoek gestart. Ik hoor graag van je!
 

Het werkt nu weer met de MMI codes,

MAAR…. het werkt ook weer met: >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem

dus of het definitief opgelost is, ik betwijfel het.

We zien wel weer hoe lang het goed blijft.

Ik zit nu 15 bij T-Mobile, het is 15 jaar goed geweest, dus het moet kunnen.

Wel weet ik dat, mocht ik een foutmelding krijgen met de doorschakeling via de telefoon, dan krijg ik die foutmelding ook met MMI codes, dat heb ik in het verleden al uitgetest.

Het werkt weer even voor zo lang als het duurt

en ik meld me wel weer als het fout gaat. 

Omdat de fout naar mijn idee optreedt als ik de doorstelling via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem annuleer,

zal ik hem voor de veiligheid annuleren met de MMI code. ##21# is gemakkelijk te onthouden en niet zo veel meer werk dan annuleren via de telefoon.

Ik probeer dus doorschakelen via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem

en annuleren via ##21#

Misschien kan ik hiermee de fout voorkomen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hacroo 

Het is inderdaad de bedoeling wijzigingen door te voeren via de MMI codes. Dat werkt het beste in combinatie met de wijziging die ik via ons systeem heb doorgevoerd. Ik hoop dat het nu wel goed gaat, mocht er weer iets zijn dan kun je altijd hier terecht en dan doe ik er alles aan om je verder te helpen. 

Het is weer zo ver :slight_frown:

Ik heb de MMI codes gebruikt voor doorschakelen en annuleren.

Maar helaas vandaag weer de foutmelding: Gesprek doorschakelen, verbindingsprobeem of ongeldige MMI code (0)

Nog even gecontroleerd via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem …. Foutmelding: Fout met oproepinstellingen, onverwachte reactie van het netwerk.

Ik ben weer terug bij af en heb de doorschakeling moeten annuleren via de site.

Ben bang dat het tijd wordt voor de technische dienst.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hacroo 

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook binnen enkele dagen voorzien van een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat zij anoniem bellen. 

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!

Ik heb hetzelfde probleem, 
Als ik **21*<nummer># wil gebruiken om mijn gesprekken door te schakelen krijg ik de error 
‘Connection problem or invalid MMI code.’

Reputatie 6
Badge +6

Hi @JortdBokx 

Goed dat je aan de bel trekt! Wel zo belangrijk dat alles goed werkt, dit heb ik dan ook gelijk voor je nagekeken. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, zou je een kunnen kijken of het nu wel werkt? Ik ben benieuwd! :smile:  

Hoi doorschakelen doet het weer niet, kunt u dat voor mij aanpassen aub ?

groeten Rekshan

Reputatie 7
Badge +20

Hi Rekshan,

Zou je mij, middels een privébericht via mijn profiel, jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

hi

Hi, zal iemand mij vandaag helpen   ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rekshan,

Na de wijziging die ik had doorgevoerd gaf je het volgende aan: 

Ik heb geprobeerd en hij deed goed, daarna ik heb visual voicemail geactiveerd en nu de doorschakelen doet het weer niet… 

Welke foutmelding ontvang je op dit moment? Het activeren van Visual Voicemail zou niet direct effect horen te hebben op het doorschakelen. Kun je de doorschakelingen anders weer even verwijderen en opnieuw instellen? We kunnen de wijziging ook nog een keer doorvoeren, maar het is denk ik handiger om proberen te achterhalen waarom het erna goed gaat en daarna niet meer. 

We horen het graag!

Ik kreeg geen foutmeldingen, ik kan gewoon geen aanschakelen, graag de wijzigingen nog mals aanpassen. Volgens mij get haar verkeerd na actievering van visual voicemail

groeten Rekshan

Reputatie 7
Badge +20

Hi Rekshan,

Ik heb de aanpassing nogmaals doorgevoerd, dus nu zou het moeten lukken. Keep us posted!

Net geprobeerd het doet niet

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rekshan 

In ons systeem staat de wijziging goed doorgevoerd. Zou je nogmaals doorschakeling kunnen activeren op deze manier? Ik ben benieuwd of het lukt. 

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Mocht dit niet werken kun je dan aangeven welk toestel je hebt en voorbeeld geven van datum en tijdstip waarop je dit hebt proberen te activeren? Dan kan ik dit laten onderzoeken door onze specialisten.

Hi @Hajar,

De doorschakelen doet het wel, maar niet helemaal. Ik wil naar mijn eigen nummer doorschakelen zodat als iemand belt, hij kreeg voicemail gelijk, maar het lukt niet ik kreeg en foutmelding, naar ale andere nummers kan ik wel doorschakelen..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rekshan 

Ik heb je een privébericht gestuurd zodat we het samen kunnen oplossen.

Hi @hacroo 

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook binnen enkele dagen voorzien van een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat zij anoniem bellen. 

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!

Het is weer zo ver.

Ik kan weer niet doorschakelen of een doorschakeling opheffen. (Het moet weer omslachtig via My T-Mobile) 

Een maand geleden heeft een man van de technische dienst er naar gekeken. Het zou te maken hebben met een update van T-Mobile en het feit dat mijn smartphone (4G), met bellen terugschakelt naar het 3G netwerk, zoals de meeste smartphones overigens. Derhalve heeft hij wat instellingen aangepast, met de mededeling dat die instellingen weer moeten worden teruggezet als ik met de IPhone 11 of met de nieuwste Samsung, die wel bellen via het 4G netwerk, aan de gang zou gaan. Het is 25 dagen goed gegaan en nu ben ik weer terug bij af.

Word er een beetje moe van :slight_frown:.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @hacroo 

Kan me voorstellen dat dit niet ideaal is, laten we hier snel een oplossing voor zoeken! Ik heb zojuist in het systeem een wijziging doorgevoerd naar aanleiding van het onderzoek afgelopen keer. Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten en kijken of nu alles weer werkt? Ik hoor het graag van je!

Helaas nog steeds dezelfde foutmelding.

Doorschakelen niet mogelijk.

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code (0)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hacroo 

Ik zie in je case dat ik nog een aanpassing moet doen en dat heb ik zojuist gedaan. Als je je toestel opnieuw start en dan zou het wel moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn dan zet ik het nogmaals door naar onze specialisten. 

Ja het werkt weer, ik kan weer doorschakelen via de smartphone.

Bedankt en laten we hopen dat het deze keer wat langer goed blijft dan 25 dagen.

Helaas heb ik ook hetzelfde issue, enkel het verwijderen van een doorschakeling werkt ##002#

Ik zou deze graag bij gehoor **61*telefoonnummer# aanzetten. Maar dat werkt niet, ook alle andere opties getest om het aan of uit te zetten, krijg dan dezelfde error:

“oproep doorschakelen verbindingsprobleem of ongeldige mmi-code (0)”.

Telefoon opnieuw opstarten werkt niet.
Doorschakeling heeft in het verleden altijd goed gewerkt.

@Hajar zou je mij hier ook mee kunnen helpen?

Reageer