Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 June 2019, 14:54

Bekijk origineel

152 reacties

Reputatie 1

We gaan het zien.

Ben nu weer doorgeschakeld via de MMI-Code.

Hopelijk blijft de situatie nu stabiel :wink: .


Hoi @ElizabethC,

Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen! 🤞
Hoi @David,

ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.

Kun je nog eens kijken? Dank je!


Hi @David

Het werkt nu weer. Telefoon even uit en aan gezet.
nog bedankt voor je hulp!
Reputatie 1

Ja, ik kan nu weer doorschakelen en een doorschakeling opheffen. Laten we hopen dat het  blijft werken. Zo niet, dan meld ik me wel weer. Maar voor nu is het OK.

Reputatie 7
Badge +9
HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!
Reputatie 1
Yess!
Het probleem is opgelost,
ik kan weer doorschakelen.
Ik hoop dat het nu goed blijft.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
Hi r_maas,

Bedankt voor het melden! Ik heb voor jou ook een case aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder oppakken.

Ja het is weer gelukt

 Bedankt

@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

@rheuver Ik heb voor jou ook een wijziging doorgevoerd als je opnieuw probeert door te schakelen dan zou het moeten werken.

cool, het is gelukt, thx 

Reputatie 1

Hi @hacroo 

Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!

Het is weer OK nu !!!  Waarvoor dank.

Mocht het ooit weer fout gaan, meld ik me weer.

Nogmaals bedankt voor de moeite en de snelle reactie :slight_smile: .

Super bedankt!

Dit lijkt te werken

Ook een fijn weekend

 

Groetjes

Jessica

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bobby82 

Ik denk graag met je mee! Zou je het volgende eens kunnen proberen?


Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reputatie 7

@jufje,

Je hebt jouw vraag ook al eerder in een ander topic gedeeld, je kunt het daar verdere reacties ontvangen. Het is niet de bedoeling om meerdere malen dezelfde vraag op de Community te posten.

Heb op de my t-mobile beheer page van het nummer gezien dat je daar ook niet kan doorschakelen door technische problemen dus neem aan dat het bij t-mobile fout zit.
Hoop dat het snel is opgelost, is erg lastig.
Reputatie 6

Hi @JortdBokx 

Goed dat je aan de bel trekt! Wel zo belangrijk dat alles goed werkt, dit heb ik dan ook gelijk voor je nagekeken. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, zou je een kunnen kijken of het nu wel werkt? Ik ben benieuwd! :smile:  

Hi Hajar,

Dank voor je actie!
De fout van de MMi melding is verdwenen en kan de doorschakeling is (de)activeren. Alleen kan ik de doorschakeling van bezet, niet beantwoord en bereikbaar niet meer afzonderlijk uitzetten. Dus kan alleen doorschakelen 'altijd' aan en uitzetten.

Zie bijlage voor foutmelding. Alle ** en ## combinaties ook al geprobeerd. Hopelijk kan dit ook snel opgelost worden ;-)

Doorschakelen met mijn Iphone XS lukt helaas ook niet, kunt u dat voor mijn ook oplossen misschien ?

En nog steeds geen technisch specialist gevonden die voor een oplossing kan zorgen (zucht)
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?

Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?

Hallo Hajar,

Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten. 

Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen. 

Mvg. 

Rizwaan

Hoi @ElizabethC,

Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen! 🤞


Hoi @David,

ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.

Kun je nog eens kijken? Dank je!

Hallo,

 

ook ik heb hier last van. Ik heb met moeite mijn telefoon doorgeschakeld gekregen middels **62* maar krijg deze doorschakeling er nu niet meer vanaf. ##002# en ##62# geprobeerd. 

 

Via Android applicatie kon ik dit vroeger beheren maar dat werkt al heel lang niet meer. Als ik ben ingelogd op mijn Tmobile dan rijg ik de melding dat de optie doorschakelen niet zou bestaan voor mijn abbonemen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pbeumer2001 

Ik kijk graag naar een oplossing, Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel kunnen herstarten en controleren of het dan wel lukt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Goedemorgen @Hajar 

Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +9
Hi @Funnos

Ik zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt en het heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan het nu verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling.

Reageer