Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 June 2019, 14:54

Bekijk origineel

152 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Aaah super! Fijn dat het weer goed werkt. Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren, trek dan gelijk aan de bel!
Helaas werkt het voor mij nog steeds helemaal niet... Is het probleem echt helemaal opgelost??

Ik heb al 2 keer mijn telefoon helemaal uitgezet, heb alle doorschakelcodes geprobeerd, naar verschillende telefoonnummers doorschakelen, krijg steeds weer dezelfde melding over ongeldige MMI code. Dat terwijl deze telefoon de hele tijd doorgeschakeld heeft gestaan, ik wilde alleen het doorschakelen naar een ander nummer veranderen.
Zou graag zeer snel een oplossing hebben. Bedankt alvast.
Reputatie 7
Badge +9
Hi msnep,

Ik heb weer een wijziging doorgevoerd. kun je het nogmaals proberen? Graag ook even je toestel opnieuw starten. Ben heel benieuwd of het lukt!
Ook ik zou graag willen doorschakelen maar krijg steeds de melding "oproep doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code"
Reputatie 7
Badge +9
Hi,

Ik heb voor jou ook een wijziging gedaan. Kun je het nogmaals proberen en laten weten of het nu wel werkt?
Deze werkt. Graag ook voor mijn nummer 06[nummer verwijderd door moderator]
Reputatie 7
Badge +9
Hi John,

Ik heb voor dat nummer dezelfde wijziging doorgevoerd. Werkt het weer? Ik heb ook je gebruikersnaam aangepast, want anders is je mobiele nummer zichtbaar voor iedereen. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!
Hier het zelfde probleem. Drie jaar zonder problemen direct kunnen doorschakelen naar mijn andere mobiele telefoon (**21*mob nr#). Sinds gisteren is de doorschakeling plotseling verwijderd en kan ik hem niet meer opnieuw doorschakelen. krijg dan de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe kan ik dit snel mogelijk oplossen?
Reputatie 7
Badge +9
Hi @BRKre ,

Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!
Ik heb hetzelfde probleem met (**21*mob nr#). Krijg ook de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe is dit op te oplossen?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Koen,

Ik heb gereageerd op je privébericht!
Ik heb hetzelfde problem. Kunnen jullie mij verder helpen.
Bij mij lukt het ook niet. Alles geprobeerd.
Krijg een venstertje met:
Kan gegevens niet lezen
Onverwachte reactie van het netwerk.

Wat kan ik doen?
Reputatie 7
Badge +9
HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!
HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!

Hoe kan ik dat doen?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Susanne,

Ik heb gereageerd op je privébericht. 😊
Beste Hajar,
Hier hetzelfde probleem als iedereen in deze topic.
Ik heb je een prive bericht gestuurd!
Grt,
Roy
Reputatie 7
Badge +9
Hi Funnos,

Ik heb voor jou de zelfde wijziging doorgevoerd. Kun je laten weten of het daarmee is opgelost? Ik hoor graag van je!
Hi Hajar,

Dank voor je actie!
De fout van de MMi melding is verdwenen en kan de doorschakeling is (de)activeren. Alleen kan ik de doorschakeling van bezet, niet beantwoord en bereikbaar niet meer afzonderlijk uitzetten. Dus kan alleen doorschakelen 'altijd' aan en uitzetten.

Zie bijlage voor foutmelding. Alle ** en ## combinaties ook al geprobeerd. Hopelijk kan dit ook snel opgelost worden ;-)

Reputatie 7
Badge +9
Hi @Funnos

Ik zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt en het heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan het nu verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling.
Dag Hajar, wil je voor mij ook de wijziging doorvoeren? Doorschakelen werkt niet...krijg ook melding van ongeldige MMI code.
Gr
Reputatie 4
Badge
Hoi @Femvir,

Uiteraard! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd, wil je jouw toestel even uit- en aanzetten? Ik ben benieuwd of het wijzigen van de doorschakeling dan wel werkt. Houd je mij even op de hoogte?
Dank je @Gioia het werkt nu!!
Reputatie 5
Hoi @Femvir,

Fijn dat het weer werk en namens Gioia geen dank en graag gedaan!
Hoi,

ik heb sinds vandaag problemen met het doorschakelen van mijn prive nummer naar
mijn zakelijke.
Doorschakeling stond aan en mensen die mij belden kregen mij niet te pakken. Verbinding werd gelijk verbroken terwijl mijn telefoon wel bereikbaar was(degene naar waar ik het naar doorgeschakeld had)
ik heb doorschakelen toen met moeite opgeheven en was weer bereikbaar maar nu kan ik niet doorschakelen.
Kunnen jullie hiernaar kijken?

Reageer