Beantwoord

oproepen tot EU is geblokkeerd

• 16 maart 2021
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

ik heb gekozen voor onbeperkt data en bellen binnen de EU en heb gisteren mijn simkaart geactiveerd. helaas kan ik Duitsland niet bellen en ik heb haast om te bellen! wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 maart 2021, 08:49

Hallo @armaghan1369 

Volgens mij is het zo dat bij nieuwe afgesloten abonnementen er nog een blokkade voor gebruik in het buitenland op zit, misschien is dat ook voor bellen naar de EU.

Heb je verder bereik en oproepen in Nederland lukken wel? Bekijk ook even of je geen blokkade hebt in My T-Mobile.

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @armaghan1369 

Volgens mij is het zo dat bij nieuwe afgesloten abonnementen er nog een blokkade voor gebruik in het buitenland op zit, misschien is dat ook voor bellen naar de EU.

Heb je verder bereik en oproepen in Nederland lukken wel? Bekijk ook even of je geen blokkade hebt in My T-Mobile.

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @armaghan1369 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Ben je momenteel verbonden voor met een Duits netwerk? Met Telefonica, Telekom en Vodafone zou je het beste bereik moeten hebben. Zou je handmatig een van die netwerken kunnen selecteren? Ben benieuwd of het dan wel lukt!

Hoi. Bedankt voor de reacties. Na veel telefoontjes met de klantenservice, vertelden ze me eerst dat de oproepen naar het buitenland twee maanden geblokkeerd zullen worden. het was bijna schokkend omdat ik nu betaal, maar niet twee maanden later. Toch heeft eindelijk een andere assistent de blokkade opgelost en kan ik nu contact opnemen met andere nummers in de EU. Bedankt voor alle hulp

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer