Vraag

Problemen eSIM

• 21 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 614 Bekeken

eSIM problemen.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Phaedon,

Kun je iets specifieker zijn? Waar loop je precies tegenaan? 
Vertel het ons en we zullen ons best doen om je zo goed mogelijk op weg te helpen. 

Met een ander toestel. Uitprinten en opslaan van de QR code kan ik zelf wel denk ik. De rest kan ik niet zelf. Activeren. Fysieke simkaart nodig. Even een ander toestel gebruiken is dus geen optie en moet je daarvoor naar de winkel of zo. Als die optie er al zou zijn omdat je niet al een duur toestel hebt gekocht.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo@Phaedon 

Welk toestel heb je? Hij moet wel Esim ondersteunen.

Indien je een nieuw abbonement hebt is je Esim al geactiveerd en als je hebt verlengd of je vervangt de simkaart dan kun je hem activeren in MY T-mobile.

Een Esim op je telefoon zetten is vrij makkelijk, je toestel dient verbonden te zijn met het internet en moet voorzien zij van de nieuwste software, daarna kun je gewoon via instellingen de Esim toevoegen door de QR code te scannen.

Het downloaden en uitprinten en opslaan gaat nog wel, maar het (op tijd) activeren (15 minuten) is een fysieke kaart voor nodig om de sms met de activatiecode ontvangen. Dus eerst een fysieke simkaart. Het is niet onmogelijk, maar een nieuw toestel zal dus een simpoort moeten hebben, niet eens embedded SIM. Of ik moet geluk hebben en een medewerker treffen die kan helpen. Met My T Mobile gaat het in ieder geval niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Phaedon 

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met dezelfde vraag. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.