Beantwoord

Problemen met bellen

• 23 maart 2018
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Sinds vanmorgen heb ik problemen met de simkaart. In beeld staat: geen simkaart en als ik probeer te bellen krijg ik dit in beeld: "niet aangesloten op netwerk"
Een app sturen lukt wel.
icon

Beste antwoord door Dea 23 maart 2018, 17:38

Hallo,

allemaal al geprobeerd en zonder resultaat. Inmiddels een hele chatsessie met klantenservice achter de rug; ook zonder resultaat. Konden mij niet verder helpen omdat ik weigerde mijn volledige IBAN nummer te noemen!

Daarna klantenservice gebeld, waar ik wel goed geholpen ben. Er moet waarschijnlijk een nieuwe simkaart komen. Kortste slag voor mij om die bij een t-mobile winkel op te halen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Dea,

Oei, onhandig! Ik snap dat je gewoon wilt kunnen bellen 😉

Heb je al geprobeert om je telefoon opnieuw op te starten? Zodat je telefoon opnieuw verbinding maakt met het netwerk?

Als dat niet werkt kan je ook nog even proberen om je SIMkaart te verwijderen uit je toestel en vervolgens hem eropnieuw indoen.

Ik hoop dat één van de twee oplossingen werkt. Laat je het ons weten? 🆒
Hallo,

allemaal al geprobeerd en zonder resultaat. Inmiddels een hele chatsessie met klantenservice achter de rug; ook zonder resultaat. Konden mij niet verder helpen omdat ik weigerde mijn volledige IBAN nummer te noemen!
Daarna klantenservice gebeld, waar ik wel goed geholpen ben. Er moet waarschijnlijk een nieuwe simkaart komen. Kortste slag voor mij om die bij een t-mobile winkel op te halen.
Reputatie 7
Badge +20
Rennen naar de winkel dus en hopelijk dan opgelost.🔚
Fijn weekend!

Reageer