Beantwoord

Problemen met netwerk, kan niet bellen en gebeld worden

• 15 april 2017
  • 9 reacties
  • 612 Bekeken

Reputatie 2
Sinds gister ochtend blijf ik me telefoon aan en uit zetten.

Ik kan niet bellen en gebeld worden.

Ik loop hiermee kans dat ik hele belangrijke telefoontjes mis voor werk!!

Wat is de status hiervan??!!
icon

Beste antwoord door ebeng 15 april 2017, 16:48

Heel vreemd. Sim kaart eruit en weer erin heeft het hem gedaan. Wel raar dit.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ebeng,

Goed om te horen dat het is opgelost! 🙂
Reputatie 2
lang verhaal kort, of het nou wel of niet lag aan het aanmelden op tmobile netwerk, wat wel technisch het geval is als ik wel kan internetten en 4G heb;;;

Probleem is gelukkig verholpen nu.
Reputatie 3
Beste ebeng,

Ik heb je privé berichtjes gelezen.

Om te beginnen zijn er geen storingen of werkzaamheden op door jouw gegeven postcode.
In heel Rotterdam zou je probleemloos moeten kunnen bellen, en gebeld kunnen worden.

Nu haal ik uit je laatste bericht hierboven, dat het probleem inmiddels is opgelost?
Door je simkaart even uit het toestel te halen, en er dan weer in.

Is dat het geval, dan had jouw simkaart even geen goede connexie met het T-Mobile netwerk, waardoor je niet kon bellen of gebeld kon worden.
Nu heeft jouw simkaart een update gekregen, en zich weer goed aangemeld op het netwerk.

Dus geef even bevestiging dat alles nu weer goed werkt.
Of dat je nog ergens tegenaan loopt.
Reputatie 2
Heel vreemd. Sim kaart eruit en weer erin heeft het hem gedaan. Wel raar dit.
Reputatie 2
ik heb je een prive bericht gestuurd
Reputatie 3
Beste ebeng,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Om te beginnen, is het uiteraard heel vervelend als je niet kunt bellen of gebeld kunt worden, terwijl je tevens een mogelijk telefoontje verwacht van een werkgever.
Dit kan inderdaad frustrerend werken.

Je toestel uit en weer aan zetten, helpt dus niet in jouw geval, dus moeten we verder gaan kijken waar het nu fout gaat.

Zou je mij je volledige postcode kunnen geven, zodat ik kan kijken naar mogelijke storingen of werkzaamheden op jouw locatie.
Want je hebt het zelf over netwerk problemen.

Kun je wel sms'en en sms berichten ontvangen?
Werkt internet via 3G of 4G wel of ook niet?

Daarnaast wil ik je vragen, om een "kruistest" uit te voeren.
Dit houdt in dat je jouw simkaart uit je eigen toestel haalt, en tijdelijk even in een toestel van een familielid, vriend of reserve toestel doet.
Mocht je dan wel gewoon kunnen bellen en gebeld kunnen worden, dan is de kans groot dat het aan je toestel ligt.
Kun je ook in een ander toestel niet bellen of gebeld kunnen worden, dan ligt het mogelijk aan de simkaart zelf, en zou hij dus vervangen moeten worden.

Mocht je nog andere mensen in de buurt kennen met T-Mobile, vraag dan aan hen of zei ook dezelfde problemen hebben.

Ik wacht je antwoorden even af, zodat ik je verder kan helpen.
Reputatie 2
Hoi ebeng,

Jammer dat je niet kan bellen. Heb je wel geprobeerd om je telefoon te uitschakelen en weer aantezetten.

- Snotaapje;)

"Sinds gister ochtend blijf ik me telefoon aan en uit zetten." :))
Dat heb ik uiteindelijk gedaan en dat hielp. Maar dat moet je ook maar weten.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi ebeng,

Jammer dat je niet kan bellen. Heb je wel geprobeerd om je telefoon te uitschakelen en weer aantezetten.

- Snotaapje;)

Reageer