Beantwoord

Samsung Galaxy S20 FE 5G

• 25 januari 2021
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben van plan om deze telefoon te gaan kopen. Op dit moment ondersteund deze telefoon geen 5G via jullie netwerk. Gaat jullie netwerk deze telefoon nog wel ondersteunen?

icon

Beste antwoord door Hajar 26 januari 2021, 14:22

Hi @MaikelvdBeek 

Op dit moment bieden wij dat toestel niet aan in combinatie met ons 5G netwerk. Op deze pagina kun je alle toestellen vinden die geschikt zijn voor 5G. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MaikelvdBeek 

Op dit moment bieden wij dat toestel niet aan in combinatie met ons 5G netwerk. Op deze pagina kun je alle toestellen vinden die geschikt zijn voor 5G. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Wat is de reden dat dit toestel niet door jullie wordt ondersteund? Dat is natuurlijk wel een beetje raar. Wel de 4G versie maar niet de 5G versie???

Of is het vanwege de snapdragon?

Reputatie 6
Badge +12

T-mobile ondersteund wel 5g, maar het toestel moet dit ook aanzetten. De fabrikanten lopen hier wat in achter. Maar met elke software update die ze uitbrengen worden ook carrier (provider) updates meegestuurd. De SE is wel een uitgeklede versie van de S20, dus hopenlijk is de hardware wel in staat de NL netwerken te ondersteunen.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat Samsung het voor dit specifieke model niet heeft aangezet of dat de hardware het niet ondersteund. Dat is wat ik bedoel. Ben zelf een zeer tevreden klant bij T-Mobile.

Het is raar dat de Oneplus 8 pro, ook met een snapdragon 865, werkt en wordt verkocht maar de S20 FE 5G dan niet werkt? Daar krijg je dus geen bevredigend antwoord op.

erger nog, Samsung zelf beweert dat het wel werkt:

https://www.samsung.com/nl/5g/faqs/

“Ben je klant bij T-Mobile, Vodafone of KPN in Nederland en heb je een Galaxy 5G ready device? Dan kun je 5G gebruiken! Afhankelijk van je type abonnement en de lokale 5G-dekking. Daarnaast moet je ook zorgen dat de laatste software-update uitgevoerd is op je toestel.”

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Op dit moment bieden we d Samsung S20 FE 5G niet aan en ik leg graag uit waarom. De toestellen die wij verkopen zijn vanzelfsprekend uitvoerig getest en werken goed op ons netwerk. Voor de toestellen die wij niet verkopen is dit echter niet altijd het geval. We proberen deze toestellen wel goed te laten werken, maar we kunnen dit niet garanderen. Soms kiezen we er ook voor om een toestel niet te verkopen, omdat we van mening zijn dat het niet goed (genoeg) werkt op ons netwerk. Dit is ook het geval bij de S20 FE 5G. Je kunt er dus voor kiezen om het toestel ergens anders aan te schaffen, maar dan kunnen wij niet garanderen dat 5G naar behoren werkt. Bij de S20 FE 5G zal 5G wel werken, maar wij vinden dat 5G niet voldoet aan onze normen. Als je er zeker van wilt zijn dat een toestel goed werkt, adviseren wij om een 5G toestel bij ons aan te schaffen. Op de pagina die ik hierboven heb gedeeld zie je een overzicht van de 5G toestellen die we op dit moment aanbieden. 

Reageer