Beantwoord

simkaart niet geprovisioneerd

• 25 februari 2021
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

• is een Master Poster
  • 12 reacties

Op mijn eerdere post heb ik nog geen reactie (meer dan 2 dagen geleden) vandaar deze 2e poging.

Ik heb een Iphone 7 die aangeeft “simkaart niet geprovisioneerd” .

Ik heb een 2e simkaart in mijn tablet, beide werken niet.

Uit eerdere posts heb ik begrepen dat er een reset moet worden uitgevoerd. Dat kan worden gedaan door een moderator. Ik heb echter de indruk dat dit subforum niet wordt gemonitord, behalve door een medegebruiker. 

Kan iemand aangeven, zoals eerder gevraagd, of dit een forum is voor serieuze vragen?

2e vraag: kan “simkaart niet geprovisioneerd” het gevolg zijn van een telefoon hack?

:sleepy:  

icon

Beste antwoord door Hajar 25 februari 2021, 10:30

Hi @jabe57 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken met hetzelfde onderwerp en daarom gaat dit topic op slot. Dit is een klant-helpt-klant forum en moderators helpen je graag verder als je er niet uitkomt. Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account dus hebben Moderators ook geen toegang tot je gegevens. 

Als je een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik kijken of er een blokkade is.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jabe57 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken met hetzelfde onderwerp en daarom gaat dit topic op slot. Dit is een klant-helpt-klant forum en moderators helpen je graag verder als je er niet uitkomt. Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account dus hebben Moderators ook geen toegang tot je gegevens. 

Als je een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik kijken of er een blokkade is.