Beantwoord

Sinds 1 week geen 4g op prepaid mobiel

  • 11 mei 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

hallo

sinds 1 week, hier met 3 personen geen 4g. alle drie samsung s4
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 mei 2017, 19:41

Hoi matthijsvb.



PrePaid is veranderd, je moet nu eerst via de landingspagina kiezen voor een internetbundel, of voor betalen per MB als je uit het tegoed wilt internetten. Meer hierover kun je lezen in dit FAQ-topic en meer informatie over wat er voor PrePaid is veranderd lees je in dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Betalen per MB zit ( soms) verborgen achter de keuze " Internetbundel". Dus als je gewoon wil betalen per MB uit je tegoed, dan moet je soms EERST de keuze " internetbundel" maken, en DAARNA voor de " bundel" " betalen per MB" kiezen.
Hoi matthijsvb.

PrePaid is veranderd, je moet nu eerst via de landingspagina kiezen voor een internetbundel, of voor betalen per MB als je uit het tegoed wilt internetten. Meer hierover kun je lezen in dit FAQ-topic en meer informatie over wat er voor PrePaid is veranderd lees je in dit topic.

Reageer