Beantwoord

Sinds nieuwe telefoon hoog dataverbruik

  • 21 mei 2017
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

heb sinds twee dagen een nieuwe telefoon deze trekt alle internet weg .1000mb in twee dagen.
Doe alleen maar thuis met de wifi internetten .Hoe kan dit.
icon

Beste antwoord door Thalina 22 mei 2017, 13:01

Hoi voetbalteam,



Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 🙂 Welk toestel heb je gekozen? Bevalt 'ie verder wel goed?



Vanwege de wet op Privacy mogen wij niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik! In dit topic vind je allerlei tips om hoog dataverbruik te voorkomen. Kun je deze tips eens doornemen? Ook vind je daar uitleg over hoe je zelf wel kunt uitvinden waar jouw data aan verbruikt is.



Laat je weten of het met deze tips gelukt is? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi voetbalteam,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 🙂 Welk toestel heb je gekozen? Bevalt 'ie verder wel goed?

Vanwege de wet op Privacy mogen wij niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik! In dit topic vind je allerlei tips om hoog dataverbruik te voorkomen. Kun je deze tips eens doornemen? Ook vind je daar uitleg over hoe je zelf wel kunt uitvinden waar jouw data aan verbruikt is.

Laat je weten of het met deze tips gelukt is? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Indien je de Facebook app gebruikt zou de instellingen mbt. Filmpjes eens moeten nakijken. Standaard laadt (en dus download) de app de filmpjes ook als je er niet op klikt. Je kan dit aanpassen naar alleen via wifi.
Reputatie 7
Badge +20
Thanks voor de tip, Leo! 🙂

Reageer