Beantwoord

sinds overstap van Vodafone naar T mobile onbereikbaar voor Vodafone bellers

  • 29 januari 2020
  • 9 reacties
  • 322 Bekeken

Sinds een maand heb ik geregeld dat mijn zoontje overgestapt is van Vodafone naar T mobile met nummerbehoud. Nu blijkt dat hij niet meer gebeld kan worden door mensen met een Vodafone nummer, waaronder ook ik (vader) en zijn broer. Iedereen met een Vodafone abonnement die hem bellen, krijgen te horen dat het nummer niet in gebruik is. Bellen naar hem vanaf een andere provider is geen probleem. Er lijkt iets niet goed gegaan te zijn bij het omzetten. Graag een oplossing. 

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2020, 13:31

Hi Cavago,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer van je zoon, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor hem kan doen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Cavago,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer van je zoon, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor hem kan doen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Beste Hajar, hoe stuur ik een privé bericht?

 

Al gevonden!

Ik ook niet bereikbaar voor Vodafone (en Hollandse Nieuwe)-klanten. In deze club te lezen is dit een al jaren durend probleem. Is er een oplossing, die blijkbaar niet in het openbaar gecommuniceerd wordt? Of kan ik het beste direct naar de mobiele autoriteit stappen, omdat beide bedrijven dit al jaren laten doorgaan?

Ik ook niet bereikbaar voor Vodafone (en Hollandse Nieuwe)-klanten. In deze club te lezen is dit een al jaren durend probleem. Is er een oplossing, die blijkbaar niet in het openbaar gecommuniceerd wordt? Of kan ik het beste direct naar de mobiele autoriteit stappen, omdat beide bedrijven dit al jaren laten doorgaan?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hey @JanineS,

Nee hoor, er is niets geheim aan, maar als we de contactgegevens niet hebben dan vragen we dit altijd op in privéberichten, anders kan iedereen er mee aan de haal en dat willen we natuurlijk niet.

Om dit probleem uit te kunnen zoeken hebben we eerst nog wat meer informatie nodig, dus vandarar de volgende vragen. Gebeurt het alleen als jij gebeld wordt door mensen met Vodafone/Hollands Nieuwe of werkt het andersom ook niet? Wat krijgen de bellers te horen wanneer ze jou proberen te bereiken? Als je verandert van bijvoorbeeld 4G naar 3G, komt het probleem dan ook nog steeds voor? 

Heb je ook al een kruistest uitgevoerd? Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Op die manier kunnen we uitsluiten dat het aan de simkaart of telefoon ligt.

We zien jouw reactie vanzelf verschijnen!

 

PS: Je hoeft jouw topic niet te bumpen, alle berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt.

Alleen bij mensen die met Vodafone en Hollandse Nieuwe naar mij bellen. Andersom Niet. Ik heb ooit bij Vodafone gezeten. Mijn vriend niet, die heeft altijd T-Mobile gehad en heeft er dan ook geen last van. Dat is ook een soort kruistest, lijkt mij. 

Ze krijgen dezelfde melding als waar al die mensen voor mij over klagen…. Nummer is niet bereikbaar. Er komt ook geen voicemail of zo

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JanineS 

Heb je ook je simkaart in een ander toestel getest en een ander simkaart in jouw toestel? Het kan namelijk ook aan het toestel liggen, vandaar dat we om een kruistest vragen. Mocht het dan ook niet lukken, kun je mij dan een privébericht sturen met de Vodafone nummers waar het om gaat en 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip waarop dit niet lukt.  Dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten en die gaan dit verder onderzoeken. 

Ik hoor graag van je!

Reageer