Beantwoord

slecht bereik

  • 25 mei 2020
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Beste tmobile,

Ik heb al heel lang slecht internet. Als ik naar mijn bereik links boven kijk op mijn mobiel is dat al maanden 1 streepje. Soms gaat me bereik helemaal weg en staat er geen service. Ik heb een iphone 8. Heb 4g aanstaan. Internet valt gewoon weg, terwijl ik unlimited heb. Ik heb al eerder contact gehad met de klantenservice. Volgens hen lag het aan mijn software update. Mijn telefoon is up to date. Verder van alles geprobeerd, maar toch blijft het wegvallen. Oplossing? 
 

groetjes

icon

Beste antwoord door Seccie 25 mei 2020, 09:55

Goedemorgen @Burcuburcu,

Zou je voor mij eens kunnen controleren wat de status van je locatie is op de T-Mobile dekkingskaart? Je kunt bovendien na het invullen van je gegevens vanaf de dekkingskaart een melding plaatsen van slecht bereik of een storing. Een van de T-Mobile netwerkspecialisten gaat dan deze melding voor je onderzoeken en neemt contact met je op. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @Burcuburcu,

Zou je voor mij eens kunnen controleren wat de status van je locatie is op de T-Mobile dekkingskaart? Je kunt bovendien na het invullen van je gegevens vanaf de dekkingskaart een melding plaatsen van slecht bereik of een storing. Een van de T-Mobile netwerkspecialisten gaat dan deze melding voor je onderzoeken en neemt contact met je op. 

Reageer