Vraag

Slecht bereik 4G

Ik heb sinds vandaag een smasung note 10. Ik heb alleen problemen met het 4g+ en bellen
Het probleem met 4g+ is dat het netwerk erg traag is en soms valt de gehele verbinding weg duurt soms 4 sec en dan start ie weer op (ook telefonisch). 

ik probeer hiervoor speedtest alleen hij stopt de verbinding.

sorry voor de grote foto's 

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kimhoon

Als je nu de simkaart in je vorige toestel plaatst is het dan beter of hetzelfde?

Netwerk instellingen eens resetten misschien?

Als ik hem in me oude telefoon stop heb ik goed bereik. dat was een s9. Ik heb hem ook getest bij mijn dochter der mobiel samsung s7. 

ik heb id al netwerk instelling gereset. En 1x reset naar fabrieksinstellingen.

ik heb ongeveer 2jaar geleden een nieuwe simkaart bestelt bij tmobile. Zou het misschien kunnen dat me mobiel te nieuw is? Of is de simkaart alweer oud?

Reputatie 7
Badge +15

@kimhoon

Ik heb ook een S9 en hier gaat het kleinste formaat in nano is dat?

In een S10 note gaat ook die nano, trouwens volgens mij ben je niet de enige met een slechte ervaring met S10 icm T-mobile.

Het is een dual sim toch? Steek hem eens in de andere slot.

geprobeerd, maar er veranderd verder niks.

Mischien een nieuwe simkaart??

Reputatie 7
Badge +15

Als hij wel correct in een S9 en S7 werkt denk ik niet dat het aan de simkaart ligt.

Heb je toevallig een sim van een andere provider thuis die je kan testen in de S10 note?

ja het is lastig wat ik er nou mee moet.. 
Aan mijn sim ligt het niet denk ik, want als ik me sim in me vrouw mobiel stop werk alles goed.

Misschien een software probleem of defect ??

ik heb ondertussen een nieuwe gekregen vanuit de winkel
Wel raar dat als ik me mobiel omruil voor een nieuwe dat daar precies hetzelfde probleem in zit

Reputatie 7
Badge +15

@kimhoon 

Hebben ze ook in de winkel kunnen testen?

En heb je het nog getest met een simkaart van een andere provider?

Nee ik heb hem gekocht bij mobie.nl.

Thuis andere sim heeft geen nut me vrouw en dochter hebben  BEN

Reputatie 7
Badge +15

@kimhoon 

Dan blijkt het een defect in het toestel vermoed ik.

Hallo.. ik was niet helder genoeg  denk ik.

De problemen heb ik alleen thuis.als ik in de woonkamer of tuin zit  Voor de rest,buitenhuis is alles goed.

Wat ik al aangaf ik heb slecht bereik 4g. Toestel een samsung note 10. 

Ik kan het niet echt testen want me vrouw en dochter zitten bij BEN en volgens mij gaan hun over het netwerk van tmobile

Reputatie 7
Badge +15

@kimhoon

Je vrouw en dochter hebben Ben dus ook het T-mobile netwerk. Ervaren die geen problemen?Misschien kan je op de dekkingskaart kijken of er voldoende dekking is en als dat wel het geval is kan je een melding hierover maken op de dekkingskaart.

Hallo, alleen thuis ervaar ik de problemen als ik de straat uitloop werkt alles perfect.

Me vrouw roept al langer dat ze slecht bereik hebt in huis. Me dochter heeft ook slecht bereik.. 

Gr.km

Reputatie 7
Badge +15

@kimhoon 

Het kan zijn dan het om een lokale mast probleem gaat in dat geval kin je daarvan een melding maken op de dekkingskaart.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Een goed geïsoleerde huis kan binnen het signaal ook tegen houden, denk aan dubbel glas/betonnen muren..

beste tmobile.

een tijdje terug heb ik een melding gemaak bij netwerk/dekking over slechte verbinding binneshuis. het heeft goed gewerkt bij mijn Samsung s9.   Maar heb verder nog niks terug gehoord.

update… Me dochter en vrouw hebben nu (provider) BEN een paar dagen. Als ik me niet vergis gaat dat ook over het tmobile netwerk ?

Maar ook zij hebben slecht bereik (thuis)

signaalsterke
van mij note 10   -114dBm
me dochter samsung s9  -110dBm
vrouw  nokia -111dBm

Reageer