Slecht bereik en genoegdoening

  • 16 april 2020
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Goedemiddag, ik heb al jaren een slecht bereik in en om het huis met mijn mobiele telefoon. Dat is pas recentelijk opgelost. Mij is Wifi bellen aangeboden. Dat werkt goed.

Binnenkort kan ik mijn abonnement verlengen. Zou er over de afgelopen jaren wellicht een tegemoetkoming kunnen worden voorgesteld bij het verlengen van mijn abonnement.

Of kan ik beter overstappen naar een provider die wel met 4G een dekking heef in mijn gebied?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @a3aantje 

Heel blij om te horen dat het bereik thuis nu goed is, wel zo belangrijk in deze tijd! :smile: Hopelijk ben je nu helemaal tevreden over ons netwerk en het wifi bellen? Ik had je met alle liefde een compensatie gegeven voor de afgelopen jaren en laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: dit mag ik helaas niet doen. Nadat het onderzoek heeft plaatsgevonden door onze netwerkspecialisten, maken zij een passende compensatie of oplossing voor onze klanten. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Dank voor je vlotte reactie Ivy.

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik z.s.m. mijn abonnement kan beëindigen ajb?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @a3aantje 

Ik wil je daar graag meer informatie over geven. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren tot wanneer je abonnement loopt en hoe je het beste kan opzeggen. 

Reageer