Beantwoord

Slecht bereik zeewolde binnen

  • 22 januari 2018
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Sinds de storm heb ik slecht tot geen bereik. Downloadsnelheid 5-10x minder, soms niet eens boven 8mbps(1MBps), en op 3g minder dan 4mbps(0.5MBps).

Wanneer is dit weer hersteld naar normaal?
icon

Beste antwoord door Sam- 23 januari 2018, 13:13

Hoi Dan,

Oh dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de dekking op jouw thuislocatie. Hier zie ik geen storingen of problemen op het netwerk. Ervaar je dit alleen thuis of heb je hier ook last van op andere locaties?

Zou je voor de zekerheid je toestel één keer opnieuw willen starten? Verandert dit niets, dan wil ik je vragen om je simkaart even uit te proberen in een ander toestel. Dan weten we zeker dat dit niet wordt veroorzaakt door je telefoon en dat we verder moeten kijken naar ons netwerk.

Mocht je in een ander toestel hetzelfde ervaren, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je uitleg over hoe je jouw klacht kenbaar kan maken zodat onze technische dienst hier een onderzoek naar kan starten. We gaan het voor je oplossen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Dan,

Oh dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de dekking op jouw thuislocatie. Hier zie ik geen storingen of problemen op het netwerk. Ervaar je dit alleen thuis of heb je hier ook last van op andere locaties?

Zou je voor de zekerheid je toestel één keer opnieuw willen starten? Verandert dit niets, dan wil ik je vragen om je simkaart even uit te proberen in een ander toestel. Dan weten we zeker dat dit niet wordt veroorzaakt door je telefoon en dat we verder moeten kijken naar ons netwerk.

Mocht je in een ander toestel hetzelfde ervaren, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je uitleg over hoe je jouw klacht kenbaar kan maken zodat onze technische dienst hier een onderzoek naar kan starten. We gaan het voor je oplossen!
Heb u aanwijzingen gevolgd, maar geen verbetering. Heb tevens ook een ander netwerkprovider geprobeerd, waarmee ik geen problemen ervaar. Dit probleem doet zich specifiek voor met verbinding met t-mobile netwerk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi dan23,

Dankjewel voor je reactie. Goed dat je Issams tips hebt gevolgd. Werkte een andere simkaart wel goed in je toestel? Heb je je probleem al gemeld via onze dekkingskaart? Onze netwerk specialisten gaan dan onderzoeken waar het probleem aan ligt.

Laat je even weten of het lukt?
Ik heb inderdaad andere sims van andere netwerkproviders. Bij deze heb ik gewoon normale dekking en snelheid. Tevens zit de zendmast hier niet ver vandaan, waarop ook de andere providers op zitten.

Ik heb gisteren ook via de dekkingskaart melding gedaan. Gaat dat lang duren voordat ze ermee aan de slag gaan, want alhoewel ik wel gewoon kan internetten, zit ik inmiddels bijna een week met slecht bereik en zeer beperkte snelheid.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dan,

Ik zie dat je melding goed is doorgekomen. Onze netwerkspecialisten pakken dit zo snel mogelijk op! Excuses voor het ongemak dat je momenteel ervaart. Ik hoop dat het snel wordt opgepakt!

Reageer