Beantwoord

Slecht tot bijna geen bereik, verschillende plaatsen

  • 21 april 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Helaas daar gaan we weer. Wat een verschrikkelijk bereik heb ik. Niet alleen thuis (Hoofddorp) heb ik amper, 1 streepje, maar op werk (Rijswijk) heb ik überhaupt geen bereik. Ik betaal me scheel aan abonnement, heb 5G en onbeperkt internet. Dit is nu de 2e keer in nog geen jaar tijd dat ik langdurig slecht bereik heb. Dit is echt onacceptabel. 

 

Graag spoedig actie want ik heb dit abonnement niet voor niks genomen.

 

Mvg

 

Irene

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 april 2021, 23:17

Een melding doen op de dekkingskaart kan je ook nog doen, vervolgens zullen netwerkspecialisten hiernaar kijken en ontvang je hier een terugkoppeling over.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @irenemenno13 

Volgens de dekkingskaart hoort er een goede dekking te zijn in beide plaatsen.

Ervaar je ook weinig bereik op andere plaatsen in Nederland? Test je snelheid eens in de buitenlucht, als het dan wel goed is dan zou het misschien aan de isolatie van je huis of werkplaats kunnen liggen.

Zit op dit moment bij het raam in mijn woning. Heb 1 streepje. 

Normaal heb ik dit niet zo en is toch apart dat het ineens na maanden opnieuw gebeurd? Als ik boven in mijn slaapkamer zit heb ik geen wifi dus dan wil ik gewoon op mijn telefoon kunnen zonder gezeur wat voorheen ook gewoon kon. 

 

Zie graag dat dit verholpen wordt.

Reputatie 7
Badge +19

Een melding doen op de dekkingskaart kan je ook nog doen, vervolgens zullen netwerkspecialisten hiernaar kijken en ontvang je hier een terugkoppeling over.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Reageer