Beantwoord

Slecht werkende mobiele 4G verbinding

• 10 november 2019
  • 3 reacties
  • 486 Bekeken

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

Ik ben al flink bezig op jullie T-Mobile Thuis forum, met al een paar weken enorme problemen, veroorzaakt door jullie zelf!

Maar ook mijn mobiele verbinding van T-Mobile werkt al minimaal een week echt slechter!

Wat ik ervaar is wel een sterke connectie, maar enorm hoge ping tijden!

Hierdoor krijg ik dagelijks het rare probleem dat Spotify zegt dat ik geen internet heb, terwijl ik volle bak aan ontvangst heb!

Ik heb een multi SIM, dus ook direct geprobeerd met een andere telefoon met mijn andere SIM kaart, geeft echter precies dezelfde problemen!

En ja, ook lees ik van veel andere T-Mobile klanten dezelfde problemen! Jullie zijn dus ook hier jullie klanten aan het naaien met een verslechterde verbinding!! Jaja, wel zo veel mogelijk geld binnen harken over de ruggen van jullie klanten! En ons een slechtere kwaliteit verbinding geven!

Ik heb nu nog alles van T-Mobile, ben echt een jarenlange trouwe klant die nooit iets te klagen had!

Maar nu?? Echt alles werkt slecht! Slecht T-Mobile Thuis, met vaak een volledig uitval van de lijn, geen internet, geen TV, zeer boze familie leden, en een slecht werkende mobiele verbinding met hoge ping tijden waardoor er veel rare dingen gebeuren en ik zelf iedere dag weer gefrustreerd raak!! Met dank aan T-Mobile!!!

Zoals elders ook al geschreven, gaat T-Mobile alles blijvend goed werkend oplossen voor ons allen, of laten ze ons “verzuipen”???

Kennelijk zijn ze niet geïnteresseerd in hun klanten en is hun enige doel, nog meer geld voor nog minder goed werkende diensten!!!

Mede klanten, laten we met z’n allen een gigantische vuist maken tegen T-Mobile en een mega dreun uit gaan delen!!!!

Dat is het enige wat T-Mobile nu verdient!!!!

Ze moeten nu wakker worden en hun klanten weer als koning gaan behandelen, voordat hopelijk echt iedereen gaat besluiten om T-Mobile te gaan verlaten!!!

Dus, T-Mobile: GA SERIEUS ONZE PROBLEMEN SNEL OPLOSSEN!!!!! 

icon

Beste antwoord door Hakuin 10 november 2019, 21:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ik heb het idee dat je niet helemaal tevreden bent over tmobile.:rolling_eyes:

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/latency-problemen-voor-4g-klanten-zijn-echt-nog-niet-opgelost-316516

Reputatie 1

Ik en nog heel veel anderen!!

Niet helemaal tevreden?

Het is echt drama!! Alles, maar dan ook werkelijk alles werkt slecht!

Zoals ik al zei, we worden allemaal genaaid door T-Mobile!! 

Reputatie 7
Badge +20

@KootenTheo 

Hakuin heeft al een topic gedeeld waar dit verder wordt opgepakt. Dit topic gaat op slot.