Beantwoord

slechte belontvangst blijft probleem

• 18 juni 2020
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

• is nieuwsgierig
  • 0 reacties

De combinatie bellen met T-Mobile/iPhone werkt bar slecht en dat is geen nieuw geluid. Bellen hoort bij de job en 4G (ook probleem) los ik dan maar op met in house wifi. Twee abonnementen met twee iPhones in gebruik (11 en 7). Zowel thuis (postcode 1243) als op werkplekken (postcodes 1217 en 1191) heb ik hooguit één streepje, maar loop je naar buiten heb je 3 of 4 streepjes. Binnenshuis bellen kan dus niet zonder onverstaanbaarheid en in steeds naar buiten moeten lopen heb ik geen zin. Als ik dat vergelijk met KPN/iPhone dan werkt het allemaal prima, dus aan wie ligt dit nu: T-Mobile toch?! Eén van de abonnementen is deze week verklengd, maar als T-Mobile dit probleem niet toezegt dit probleem met 2-3 maanden op te lossen dan zeg ik alle abonnementen op, stap ik over op wat wel werkt en neem de kosten van vervroegd opzeggen dan maar voor lief. Zijn jullie wel een klant kwijt. En zou ik jammer vinden want T-Mobile is verder wel een probleemloze club.

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 19 juni 2020, 01:05

In je woonplaats is T-Mobile goed vertegenwoordigd, zie plaatje. Wat zou kunnen is dat er werkzaamheden zijn in verband met het voorbereiden op 5G.

Bekijk origineel

2 reacties

Dan zou ik.zeggen, veel geluk bij de overstap, ikzelf heb die keuze op mobiel allang gemaakt en ben nu Simyo klant, het netwerk is op veel te veel plaatsen gewoon bedroevend slecht, ikzelf dacht dat ik terug was in de jaren 90 toen ik bij Libertel zat, of nog daarvoor op het ATF netwerk van de PTT Telecom.

Reputatie 5
Badge +4

In je woonplaats is T-Mobile goed vertegenwoordigd, zie plaatje. Wat zou kunnen is dat er werkzaamheden zijn in verband met het voorbereiden op 5G.

Reageer