Beantwoord

Slechte ervaring mobiel abonnement

  • 3 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Vandaag, 3 oktober 2020 is exact 15 dagen dat ik bij de t-mobile zit met onbeperkt mobielabonnement. Voordat ik bij jullie kwam heb ik afgelopen 6 jaar bij de KPN gezeten. 

Mijn ervaring :
Op de dag 1 na overgang naar t-mobile merkte ik al direct dat internet trager is dan bij de Kpn. Ik dacht toen direct bij mezelf "zal ik er van melding maken".
Toen keuze gemaakt om even een week of 2 te wachten. Vandaag is de dag om mijn ervaring te delen.

Kpn Mobielabonnement(voorheen) 
Toen ik bij de Kpn zat, had ik geen onbeperkt internetabonnement. Dus zat ik thuis vaak met de WiFi verbonden. Doordat ik niet overal thuis goed WiFi bereik had, ging ik snel WiFi uitzetten waardoor ik via 4G snel kon surfen/socailmedia/gamen/op YouTube video's kijken enz..

T-mobile mobiel abonnement(nu) 
Graag wil ik melden dat ik slechtste ervaring heb gehad in de afgelopen 15 dagen en nog steeds heb. 
Waarom? 
Het is enorm te merken dat de internet enorm traag is en vaak hapert tov KPN. 
Surfen op internet, gamen, video's kijken op youtube, zelfs het laden van foto's van de advertenties op de marktplaats duurt enorm lang. 

Waar in huis heb ik precies last van traagheid? In de woonkamer, op de zolder, slaapkamer, tuin. 
Zelfs in wc is het traag, wel zie ik de laatste, als een voordeel. Verlaat namelijk sneller wc omdat ik toch niet fatsoenlijk internetverbinding heb. 

Dit alles terwijl mijn mooie Samsung S20+ aangeeft dat ik zogenaamd 4G+ verbinding heb. 

Alleen thuis? Nee ook op werk. 

Graag wil ik mededelen dat ik hoop dat de komende 350 dagen snel voorbij gaat, zodat ik mijn mobiel abonnement kan opzeggen!

 


Mijn bericht wou ik in eerste instantie via de mail met de t-mobile delen, echter na half uur zoeken met koppijn, deel ik het maar mooi hier

icon

Beste antwoord door Hajar 4 oktober 2020, 11:31

Hi @Aleeey 

Bedankt voor het delen van je bericht. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we jou willen meegeven dus wil ik graag mijn best voor je doen om dit voor je uit te zoeken! 

Je geeft aan dat je traag internet ervaart met je mobiel. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zou je dit ook op werk kunnen proberen? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Ook wil ik je aanraden om dit probleem te melden via onze dekkingskaart. Als je de postcode invoert en klikt op 'Meld een probleem' dan kun je in een formulier alle details invullen van je situatie, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je geen of traag internet had en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan de oorzaak ervan verder onderzoeken en zullen jou voorzien van een terugkoppeling. Zo kunnen we hopelijk het probleem snel oplossen!

Laat je even weten of het lukt? Ik wil namelijk dat je de komende 350 dagen juist van je abonnement kunt genieten profiteren!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aleeey 

Bedankt voor het delen van je bericht. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we jou willen meegeven dus wil ik graag mijn best voor je doen om dit voor je uit te zoeken! 

Je geeft aan dat je traag internet ervaart met je mobiel. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zou je dit ook op werk kunnen proberen? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Ook wil ik je aanraden om dit probleem te melden via onze dekkingskaart. Als je de postcode invoert en klikt op 'Meld een probleem' dan kun je in een formulier alle details invullen van je situatie, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je geen of traag internet had en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan de oorzaak ervan verder onderzoeken en zullen jou voorzien van een terugkoppeling. Zo kunnen we hopelijk het probleem snel oplossen!

Laat je even weten of het lukt? Ik wil namelijk dat je de komende 350 dagen juist van je abonnement kunt genieten profiteren!

Reageer