Beantwoord

Slechte ontvangst Wittem

  • 20 januari 2021
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Reputatie 2

Sinds een aantal weken heb ik last van een zeer slechte ontvangst in Wittem (6286 AB), zolwel bellen als mobiel internet, terwijl dat al jaren prima was. Soms detecteert de telefoon helemaal geen provider vanwege het zwakke signaal.

Als dit zo blijft, zal ik een andere provider moeten kiezen.

icon

Beste antwoord door Hajar 21 januari 2021, 14:39

Hi @Hippie 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! Ook wil ik je vragen om in de instellingen van je toestel te controleren of je mobiele netwerk wel aanstaat, en of de ‘mobiele gegevens’ toevallig niet uitstaan. Het komt wel eens voor dat je deze per ongeluk uitgeschakeld hebt waardoor je geen verbinding kunt maken. Ervaar je overal problemen op alleen op die specifiek locatie? Dan raad ik je aan probleem te melden via onze dekkingskaart. Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling voorzien! 

Ik hoor graag of het lukt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hippie 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! Ook wil ik je vragen om in de instellingen van je toestel te controleren of je mobiele netwerk wel aanstaat, en of de ‘mobiele gegevens’ toevallig niet uitstaan. Het komt wel eens voor dat je deze per ongeluk uitgeschakeld hebt waardoor je geen verbinding kunt maken. Ervaar je overal problemen op alleen op die specifiek locatie? Dan raad ik je aan probleem te melden via onze dekkingskaart. Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling voorzien! 

Ik hoor graag of het lukt!

Reageer