Vraag

Slechte telefonie ontvangst Twente

• 25 november 2020
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Goedemiddag,

Wij zijn een vakantiepark met vakantievilla's. Hiervan ook meerdere zorgvilla's, speciaal ingericht voor zorgvakanties.

Helaas is de telefonie ontvangst hier heel matig buitenshuis. Binnen is er helemaal geen ontvangst. 

Er is geen enkele ontvangst, dus ook niet met een andere provider. Ik zal zelf contact opnemen met de andere providers.

Maar bijvoorbeeld bellen met 112 lukt binnen compleet niet.

Op de dekkingskaart zie ik ook duidelijk een vlek met geen ontvangst. Dus dit klopt wel.

Wat zijn onze mogelijkheden om dit te verbeteren, en om onze gasten in ieder geval bij nood te kunnen laten bellen.

Aangezien het zorgvilla's zijn, betreft het ook vaak gasten die zelf niet of minder goed ter been zijn, en dus ook niet eenvoudig naar buiten kunnen om te bellen.

Is er misschien iets wat aangepast kan worden zodat de ontvangst beter wordt?

Alvast bedankt,

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ErwinNNN,

Het klinkt in ieder geval al als een hele mooie en rustgevende plek! Echter is het natuurlijk wel enorm belangrijk dat jullie en jullie gasten bereikbaar zijn, zeker als het om zorgvilla's gaat. 

Ik kan niets garanderen, maar ik ga zeker voor je navragen wat er mogelijk zou zijn en of er misschien werkzaamheden in de toekomst gepland staan die het bereik zullen verbeteren. Om dit na te gaan heb ik wel het adres nodig, zou je mij dit nog toe kunnen sturen (indien gewenst kan dit natuurlijk ook via privébericht)? 

Als ik jouw bericht heb ontvangen ga ik hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag, dus deze zie ik graag tegemoet!

Reageer