Beantwoord

Snelheid van 4G is ineens laag

  • 7 juni 2017
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Sinds gisteren is het 4g netwerk ontzettend traag, als er een app geupdated wordt gaat het met 200 kb snelheid
icon

Beste antwoord door David 8 juni 2017, 15:21

Hi,



In ons systeem zie ik dat je gisteren Thomas hebt gesproken. Hij heeft uitgelegd dat er op jouw locatie werkzaamheden waren waardoor je last kon ondervinden op ons netwerk. Ondertussen zou dit wel opgelost moeten zijn. Heb je er vandaag ook nog last van? Laat het dan gelijk even weten dan helpen we je er verder bij! Je kunt dan reageren op de vragen van onze Klantexpert Pilovali.



We horen graag van je of het opgelost is! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
trvtfrg, welkom op het T-Mobile forum,

Zou je misschien een speedtest met de Speedtest app van Ookla willen doen? En welk icoontje zie je in de statusbalk (2G/3G/4G/LTE/G/E/H+)? Heb je nog wel genoeg MB's?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

In ons systeem zie ik dat je gisteren Thomas hebt gesproken. Hij heeft uitgelegd dat er op jouw locatie werkzaamheden waren waardoor je last kon ondervinden op ons netwerk. Ondertussen zou dit wel opgelost moeten zijn. Heb je er vandaag ook nog last van? Laat het dan gelijk even weten dan helpen we je er verder bij! Je kunt dan reageren op de vragen van onze Klantexpert Pilovali.

We horen graag van je of het opgelost is! 🙂

Reageer