Beantwoord

Soms niet kunnen bellen en gemiste oproepen

• 5 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb een probleem met bellen. Soms als ik mensen bel krijg ik gelijk hun voicemail en andersom is dit ook. Ik heb dan goed verbinding en de telefoon staat niet aan op niet storen. Ik krijg dan pas 2 uur later een melding van een gemiste oproep.
icon

Beste antwoord door David 6 oktober 2017, 15:07

Hi Iverdingen,

Je bent in ieder geval niet nieuw op ons netwerk, dat is dus uitgesloten, maar wel een goede gok! 😉

Ik zou je eigenlijk gelijk willen aanraden om jouw simkaart eens te controleren. Je vindt hier instructies om dit te doen. Een beschadigde, vuile of geknipte simkaart kan al effect hebben op jouw netwerkervaring. De kruistest is sowieso al goed om uit te voeren, dan weet je gelijk wat de oorzaak kan zijn.

Ik ben heel benieuwd! Houd ons op de hoogte! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Hmmm... Interessante situatie.
Heb je dit bij alle nummers of alleen bij sommige mobiele nummers?

Ben je onlangs naar T-mobile gegaan? Het kan zijn dat je nummer goed is omgezet maar dat een routering niet goed staat. Dat kan T-mobile wel even checken voor je.

Als dat niet het geval is zou ik wat andere checks uitvoeren. T-mobile weet er nog wel een paar te noemen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Iverdingen,

Je bent in ieder geval niet nieuw op ons netwerk, dat is dus uitgesloten, maar wel een goede gok! 😉

Ik zou je eigenlijk gelijk willen aanraden om jouw simkaart eens te controleren. Je vindt hier instructies om dit te doen. Een beschadigde, vuile of geknipte simkaart kan al effect hebben op jouw netwerkervaring. De kruistest is sowieso al goed om uit te voeren, dan weet je gelijk wat de oorzaak kan zijn.

Ik ben heel benieuwd! Houd ons op de hoogte! 🙂