Beantwoord

Sony Xperia Z5 heeft kuren met 4G en beeldscherm

  • 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Mijn 4G doet het nu al een paar dagen niet of heel slecht, ik heb géén streepjes bij mijn 4G-icoon. Ik kan nu dus helemaal niet op internet terwijl ik wel voor 3000 mb betaal. Ik hoop dat u mij kunt uitleggen waarom mijn 4G het niet doet en of ik hier iets aan kan doen. Daarnaast had ik vandaag een storing in mijn beeldscherm, bij meer dan de helft van mijn scherm zag ik horizontale gekleurde strepen (blauw/groen/rood, ofzo), mijn mobiel liep vast en ik kom hem niet meer vergrendelen, uiteindelijk heb ik mijn mobiel uitgekregen en na 3x opstarten (hij startte steeds opnieuw op en ging daarna steeds weer uit) deed hij het weer. Ik heb het vandaag 2x gehad, ik vroeg me af of u misschien weet waar dit aan ligt?

Ik hoop dat u mij kunt helpen,

Mvg, Anna
icon

Beste antwoord door Sam- 28 januari 2017, 12:59

Hoi anna,

Wat balen zeg. Het lijkt er op dat er heel wat mis is met je toestel. Hier moeten we een oplossing voor vinden!

In dit geval lijkt het mij het verstandigst als je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbiedt. Voordat je dit doet wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hier vind je namelijk alle tips en instructies die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt naar ons. Helpen deze tips en instructies niet? Dan vind je ook uitleg over hoe je jouw toestel kan opsturen naar ons.

Laat ons weten of het is gelukt. Heb je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anna,

Oh nee, dat is natuurlijk niet fijn! Ik heb gelijk een netwerkspecialist naar jouw verbindingen laten kijken. Hij ziet dat jouw verbindingen wat instabiel zijn, maar dat de dekking op jouw locatie goed is. Wel zijn er gisteren werkzaamheden geweest die impact hadden op het signaal. Maar je geeft aan dat het al een paar dagen, dus het lijkt ergens anders door te komen. Heb je alleen thuis problemen met het netwerk of ervaar je het overal? Je geeft aan dat je toestel al wat kuurtjes vertoont, zou je je simkaart eens in een andere telefoon willen testen? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan je toestel of simkaart ligt.

Ik zie jouw bevindingen graag tegemoet!
Ik kan mijn simkaart niet in een andere mobiel doen, ik heb namelijk niet nog een mobiel, en daarnaast kan ik niet gelijk zien of het aan mijn toestel ligt aangezien mijn 4G op verschillende tijdstippen uitgaat.
Ik heb wel geprobeerd mijn simkaart er opnieuw in te doen, maar ik heb er nu nog last van.
Ik heb ook buitenshuis soms geen verbinding.
Ik heb er nou al een paar dagen last van dat mijn 4G het niet doet, (nu trouwens ook niet, ik zit op WIFI).
Mijn mobiel blijft soms trouwens ook vastlopen opeens, en soms valt hij uit terwijl mijn batterij nog 80% is bijvoorbeeld, en start hij automatisch weer op. Als dit gebeurt zie ik meestal een rood lichtje knipperen links bovenin.

Ik hoop dat u mij meer verder kunt helpen met deze informatie.

Mvg, Anna
Reputatie 5
Badge +17
Hoi anna,

Wat balen zeg. Het lijkt er op dat er heel wat mis is met je toestel. Hier moeten we een oplossing voor vinden!

In dit geval lijkt het mij het verstandigst als je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbiedt. Voordat je dit doet wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'hoe voorkom ik een reparatie' topic. Hier vind je namelijk alle tips en instructies die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt naar ons. Helpen deze tips en instructies niet? Dan vind je ook uitleg over hoe je jouw toestel kan opsturen naar ons.

Laat ons weten of het is gelukt. Heb je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!

Reageer