Beantwoord

Staat 5G al aan

• 28 juli 2020
  • 7 reacties
  • 265 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Staat 5G nu al aan ik zie nog niets op mijn telefoon ik gebruik een

Realmex50pro 5G, een maand geleden zag heel af en toe dat hij op 5G kwam maar nu het is in geschakeld blijft hij gewoon op 4G+

icon

Beste antwoord door CrisTien 28 juli 2020, 15:58

Goedemiddag @ramgool Je kan Hier meer uitleg lezen over 5G

Succes en groetjes!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @ramgool Je kan Hier meer uitleg lezen over 5G

Succes en groetjes!

Woon in Schiedam zie de mast vanuit mijn huis, gebruik 5G telefoon Realmex50pro 5G en een unlimited abbonement maar geen 5G. Wacht dus maar af. 

Reputatie 7
Badge +20

@ramgool Misschien moet je nog even geduld hebben. Ben erg benieuwd of het echt straks is te merken.

Ik krijg in oktober een 5G Apple 12 toestel. 

Toegang tot 5G 
In de komende dagen krijgen klanten met een T-Mobile Unlimited en Unlimited Plus abonnement en een geschikt 5G-toestel automatisch toegang tot het 5G-netwerk van T-Mobile. Gebruikers met een T-Mobile Go abonnement zonder Unlimited, kunnen dan 5G-toegang als optie toevoegen aan hun abonnement. Het nieuwe netwerk biedt ondernemers mogelijkheden voor nieuwe innovatieve en laagdrempelige IoT-toepassingen.

Reputatie 4
Badge +6

@CrisTien Een iPhone met 5G O.O

Ben je Tim Cook?  dan weet jij meer dan iedereen :O.

In ieder geval, is het 50/50 kans dat er een 5G iPhone uitkomt, apple doet namelijk zaken met Intel.. en laat de Intel 5G divisie nou net problemen hebben.

@CrisTien Een iPhone met 5G O.O

Ben je Tim Cook?  dan weet jij meer dan iedereen :O.

In ieder geval, is het 50/50 kans dat er een 5G iPhone uitkomt, apple doet namelijk zaken met Intel.. en laat de Intel 5G divisie nou net problemen hebben.

Dit ⤴️. En heb ook ergens gehoord dat deze iPhone mogelijk niet eens de Nederlandse frequenties ondersteund.  
https://bit.ly/307BFyM

Reputatie 7
Badge +20

We gaan het zien, voorlopig zijn het allemaal geruchten.

in iedergeval koop ik de 12 pro  5 G of niet!  Echt 5G komt toch pas in 2022 en ik kan de iPhone ook nog uit het buitenland halen. Maak mij niet zo druk.👍🏻🤣

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allemaal,

We zijn ondertussen live met 5G en zijn daar ook een topic over gestart. In dat topic vind je een FAQ en kun je ook al jouw vragen stellen.

Om dit onderwerp op één plek te houden gaat dit topic op slot.