Beantwoord

Steeds opnieuw ontvangen van hetzelfde bericht van T-Mobile

• 29 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Beste T-Mobile,

Twee dagen geleden (27-10-2017) het bericht gehad dat ik geen apps meer kan afrekenen omdat ik aan mijn maximumbedrag zit. Ik weet dat dit zo is. Het probleem is echter dat ik dit sms-je keer op keer blijf ontvangen. (teller staat op ongeveer 50 berichten) Is er iets wat ik hier aan kan doen, want het begint vervelend te worden.

Met vriendelijke groeten,

Joris
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 oktober 2017, 09:50

Hoi Joris, welkom op het klantenforum.

Lekker vervelend, zo'n sms-loop. Heb je je toestel al een keer helemaal opnieuw opgestart? Dan maakt de simkaart opnieuw verbinding met het netwerk, soms stopt dat de loop.

Anders vrees ik dat het nog even volhouden wordt, sms'jes blijven (voor zover ik weet) maximaal 72 uur op het netwerk hangen om afgeleverd te worden en worden daarna verwijderd, dan zou de loop ook moeten stoppen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Joris, welkom op het klantenforum.

Lekker vervelend, zo'n sms-loop. Heb je je toestel al een keer helemaal opnieuw opgestart? Dan maakt de simkaart opnieuw verbinding met het netwerk, soms stopt dat de loop.

Anders vrees ik dat het nog even volhouden wordt, sms'jes blijven (voor zover ik weet) maximaal 72 uur op het netwerk hangen om afgeleverd te worden en worden daarna verwijderd, dan zou de loop ook moeten stoppen.

Reageer