Beantwoord

Stelselmatig niet bereikbaar, ondanks goede ontvangst

  • 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Ik heb het laatste half jaar regelmatig problemen met gebeld worden en tijdens gesprekken.
Als ik zelf bel kan ik meestal wel een gesprek beginnen maar dan word mijn bestaande verbinding plotseling verbroken. Er is geen verschil of ik een gesprek heb van mobiel naar mobiel, vast naar mijn mobiel, van mijn mobiel naar vast. Ik heb een Huawei 6P. En baal als een stekker. Waar ligt het aan?:@:(
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 12:28

Hey Bart,



Dat begrijp ik heel goed, een goede netwerkverbinding is toch wel erg belangrijk!



Als ik jouw bericht zo lees, dan lijkt het erop alsof je dit probleem altijd en overal hebt, klopt dit? Als dit zo is, dan wil ik je aanraden om een kruistest uit te voeren om jouw simkaart even te controleren. Je plaatst jouw simkaart dan in een ander toestel (en vice versa) om te zien of het daar wel goed werkt. Als jouw simkaart in een andere telefoon wel goed werkt, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw telefoon en anders aan de simkaart.



Mocht het nou toch zo zijn dat je het probleem op één locatie ervaart, bijvoorbeeld thuis, dan raad ik je aan om via de dekkingskaart een melding hiervan te maken. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken wat er precies verkeerd gaat en of zij hier iets aan kunnen doen. Ik zie dat je dat vorig jaar ook gedaan hebt, maar toen waren werkzaamheden de oorzaak van het probleem.



We zien jouw reactie met jouw bevindingen graag tegemoet, aan de hand daarvan kunnen wij je weer verder helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Bart,

Dat begrijp ik heel goed, een goede netwerkverbinding is toch wel erg belangrijk!

Als ik jouw bericht zo lees, dan lijkt het erop alsof je dit probleem altijd en overal hebt, klopt dit? Als dit zo is, dan wil ik je aanraden om een kruistest uit te voeren om jouw simkaart even te controleren. Je plaatst jouw simkaart dan in een ander toestel (en vice versa) om te zien of het daar wel goed werkt. Als jouw simkaart in een andere telefoon wel goed werkt, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw telefoon en anders aan de simkaart.

Mocht het nou toch zo zijn dat je het probleem op één locatie ervaart, bijvoorbeeld thuis, dan raad ik je aan om via de dekkingskaart een melding hiervan te maken. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken wat er precies verkeerd gaat en of zij hier iets aan kunnen doen. Ik zie dat je dat vorig jaar ook gedaan hebt, maar toen waren werkzaamheden de oorzaak van het probleem.

We zien jouw reactie met jouw bevindingen graag tegemoet, aan de hand daarvan kunnen wij je weer verder helpen!

Reageer